”Calendarul chinezăresco-bloggeristic”luna decembrie


M-am gandit și eu pe ultima sută de metrii să scriu .Din câte am citit,postările trebuie scrise până la ora 12, ce nu știu este daca s-a referit la 12 după-amiază sau 12 noaptea (ora 24).Totuși îmi încerc și eu norocul.

Îmi aleg să reprezint luna decembrie.De ce? Nu pentru că pe data de 1 decembrie se sărbătorește ziua națională a României,nu pentru că vine Moș Nicolae,nu pentru că decembrie este cea mai iubită lună a anului,sau cel puțin de către copii ,sau pentru că,găzduiește poate cea mai mare sărbătoare a creștinilor și anume Craciunul,care vine cu multe datini și obiceiuri,care și-au cam pierdut farmecul,sărbătoarea devenind mult prea comercială.Nu pentru că Moș Crăciun a uitat să vină de câțiva ani pe la mine,nu pentru că odata cu terminarea lunii decembrie, mai îmbătrânim cu un an,și nu pentru că datorită acestor sărbători avem motiv de petrecere.

Aleg aceasta lună pentru că este ziua de naștere a acestui proiect,1 decembrie fiind ziua în care acest proiect a fost pus în practică,un proiect ce va avea un impact destul de puternic asupra oamenilor (sau așa sper),un proiect ce va aduce puțină culoare stațiului înconjurător, va aduce multe zâmbete pe fețele copiilor,și multe înjurături din partea autoritaților,sau a oamenilor încuiați, care cred că street artul este sinonim cu termenul de vandalism.

De ce am scris și eu pentru Calendarul chinezăresco-bloggeristic ? Pentru promovare,pentru că vreau ca atunci cand zici Glappy să te gîndești automat la mozaic în street art,așa cum atunci când zici Banksy,imediat te duci cu gândul la stencil. Mulțumesc pentru această inițiativă atât lui Chinezu, cât și celor de la tiparo.ro sponsorii acestei inițiative.

One Comment on “”Calendarul chinezăresco-bloggeristic”luna decembrie”

  1. Câștigătorii paginilor din ”Calendarul chinezăresco-bloggeristic” | Chinezu spune:

    […] postarea ta 🙂 Îți doresc să rămăi la fel de senină și de sufletistă cât de mult poți 🙂 Glappy. Deși ai depășit termenul de intrare în competiția calendaristică, te trec aici, că așa e […]


Lasă un răspuns

