Sculpturi din metal


Dacă tot am început un nou an,am zis că ar fi cazul să fac puțină curățenie la mine în laptop,să șterg chestiile inutile,să fac loc pentru noi informații care mă pot ajuta în munca pe care o fac.Am șters filme,înregistrări mai vechi din timpul facultății,care nu erau prea grozave,melodii,programe,tot ce nu îmi mai era de folos,și am ajuns la folderul „Sculpturi din metal”,care se afla într-un alt folder „Street Art” nu știu de ce acolo,că nu are legatura cu Street Art-ul,care se afla în alt folder „Untiled Export”Photoshop Lightroom face aceste foldere cand salvezi vre-o imagine,care se aflau în alt folder ”Poze”.Erau ascunse atât de bine,încât dacă stăteam să le caut.nu le găseam( fără să dau search).Cred că le am salvate în laptop de multă vreme,de mai bine de un an (și nu din 2010,care tocmai a trecut),era o perioadă în care mă documentam foarte mult,salvam tot ce avea legătură cu arta,iar pentru că sculptura este o ramură a artei care mă pasionază,cu atât mai mult.Aș vrea să vă arăt și vouă aceste lucrări,spre rușinea mea,nu mai știam cine le-a facut,pe vremea aia,nu mă gândeam să scriu și numele artistului pe folder,totuși nu trebuia decât un search pe google cu metal sculptures și a apărut.Artistul este Joe Pogan. Aceste sculpturi sunt realizate din obiecte din metal găsite, nici nu vă puteți imagina ce se poate face din „gunoi”…până la urmă gunoiul unuia se poate dovedi comoara altuia.

Cei ce vor să vadă mai multe lucrari și să afle mai multe despre Joe Pogan,dați un click aici.

Această prezentare necesită JavaScript.

 

5 comentarii on “Sculpturi din metal”

  1. Boogie spune:

    Super sculpturile. Bine ca nu le-ai pus mai devreme pe blog ca nu aveam cum se le vad . Oricum, mai bine mai tarziu decat niciodata. 😀

  2. Morom3t3 spune:

    imi plac.
    Stiai ca sunt inginer mecanic?

    • Glappy spune:

      Ma bucur ca iti plac ,se poate face arta in orice domeniu,o sa iau de bun comentariul tau,pentru ca te pricepi mai bine din anumite puncte de vedere 🙂


Lasă un răspuns

