4 comentarii on “Logoul pentru Pietricel”

  1. eumiealmeu spune:

    să mă anunţi şi pe mine – pe adresa de mail despresufletulmeu@yahoo.com – de câte ori ai vreo acţiune sau ceva interesant pentru că eu nu folosesc FB, dar aş vrea să vin la acţiuni – poate facem şi un interviu.
    spor-t.

    • Glappy spune:

      Abia am inceput proiectul,este interzis ce vreau eu sa fac cu acest proiect,dar cand voi avea o actiune legala,de exemplu o lucrare in spațiul public cu autorizatie,sau o expozitie,sau ceva de genu,te voi anunta.ms

  2. farasomn spune:

    scuze ca pun intrebarea asa ,aici,in esenta n-ai nici o legatura dar :asa procedeaza dl.bendeac?lasa doar commenturile care-i convin?http://farasomn.wordpress.com/

  3. Valy spune:

    Poate te bagi la un logo 🙂 http://valentinbosioc.com/gramezi/o-intrebare-serioasa-la-care-am-nevoie-de-voi/ 🙂 Ce zici?


Lasă un răspuns

