Glappy Egg


Încă o noapte nedormită,dar nu pierdută.Nu am stat deageaba și am mai realizat un personaj micuț,cu căpșorul scos, privește în jur,iar când își dă seama ce îl așteaptă se cam întristează.

6 comentarii on “Glappy Egg”

  1. Morom3t3 spune:

    „OMG!”

    :mrgreen:

  2. andreea93m spune:

    Cum l-ai realizat?! :))
    E tare simpatic :)) Trebuia sa-l faci si tu vesel 😛

  3. Glappy spune:

    Andreea,daca il faceam vesel,care mai era scopul?Cand exista atata prostie in tara asta,nu putea fi fericit .ms de vizita 🙂

    • andreea93m spune:

      Pai si tu esti mereu trist din cauza prostiei din tara?
      Daca e asa, trebuia sa fim cu totii deprimati pana acum.

      • Glappy spune:

        Eu nu sunt trist,din contra,inca mai am speranta ca va fi mai bine in viitor,privesc doar partea buna,dar cand fac o lucrare,trebuie sa tin cont de anumite situatii,iar la aceasta lucrare am crezut ca e interesant sa ma leg de acest motiv al prostiei oamenilor.


Lasă un răspuns

