O altă etapă


Până voi ajunge la produsul final,la lucrarea propriu-zisă există câteva etape.Prima etapă este desenul,care se poate schimba pe parcurs ce avansezi cu așezarea pietricelelor.Asezarea pietricelelor fiind a doua etapă.O a treia etapă pe care o prezint acum este cea a așezării hârtiei deasupra lucrării,pentru a o pregăti de montaj.Hârtia se lipește cu pap,realizat din faină albă,puțin zahăr și apă,amestecate la foc mic.Pentru a înțelege mai bine,voi posta și două imagini :

Această prezentare necesită JavaScript.

Voi reveni mai târziu cu următoatea etapă,încă trebuie să se mai usuce papul.

12 comentarii on “O altă etapă”

  1. cuvintetacute spune:

    genial

  2. Glappy spune:

    ms fain 😀

  3. cuvintetacute spune:

    stii ce ma seaca .. ideile geniale nu s bagate in seama .. in afara erai deja ridicat la rang inalt

  4. Glappy spune:

    Suntem in Romania,trebuie sa avem rabdare,vom ajunge acolo unde vom dori :). Am speranta ca va iesi ceva frumos din acest proiect,si ca voi reusi sa-l fac pe Glappy indeajuns de cunoscut incat atunci cand zici Glappy sa te gandesti la mozaic in arta stradala 🙂

  5. cuvintetacute spune:

    trebuie sa recunosc ca atunci cand prima data ti-am vazut blogul nici nu ma gandeam ca existi pe bune 🙂 acum m-am lamurit . ideea e sa fii apreciat la adevarata ta valoarea

    • Glappy spune:

      :)) ba bucur ca ti-am schimbat parerea,si o voi face in continuare.Eu fac asta pentru o anumita categorie de oameni,nu ma astept sa placa tuturor,si sa fiu apreciat de toata lumea,dar daca oamenii care conteaza ma apreciaza,si aici ma refer la oamenii care ajuta cu adevarat la cresterea Romaniei,eu sunt foarte multumit :).

  6. Serendipity spune:

    Interesant blogul tau. Iti multumesc pentru indicatiile pretioase de realizare a mozaicului. Imi doresc foarte mult sa fac si eu mozaic, dar inca nu mi-am luat inima-n dinti.

    • Glappy spune:

      este una din tehnicile artei murale la care tin eu foarte mult.Pana nu incerci nu iti poti da seama de valoarea unei lucrari din mozaic.Eu iti urez spor la lucru,si sa vad cat de curand un mozaic de-al tau.

  7. Grădina Tarotului « Glappy spune:

    […] dacă la o primă vedere pare foarte ușor de realizat,iar din descrierile pe care le-am făcut aici și aici pare totul floare la ureche,țin să vă spun că nu este deloc așa. Această muncă […]

  8. Amreusit Saschimbnumele spune:

    salut, vreau sa ma apuc de un mozaic facut din bucati de gresie si montat prin holul casei mele. Am dat de tine cautand tehnica de realizare pentru mozaic, sunt putin ingrijorat de faptul ca mozaicul meu va fi realizat din placi ceramice de grosimi diferite. Eu as vrea sa asez modelul pe podea iar apoi sa il ridic cu o hartie cu pap (din ce am vazut pe la tine si stiam si eu de la o prietena de reteta asta) iar apoi dupa ce am facut impartierea in bucati mai mici30x30cm sa il aplic cu CM25 sau Cm 17. Vroiam sa te intreb daca ai vreun sfat sau daca e ceva de care sa tin cont, eu nu am experienta cu asa ceva, am montat gresie faianta dar niciodata mozaic si mai ales cu model.
    Iti multumesc anticipat .
    P.S.: Lucrarile tale sunt reusite, imi plac. Mult succes in continuare.

    • Glappy spune:

      bună, recomand ca pietricelele să fie lipite cu scoci nu cu pap, iar înainte de a monta mozicul, întoarceți mozaicul cu fața în jos pe o suprafață perfect dreaptă și dați cu ciment și peste placa de mozaic, astfel, pietricelele se vor așeza perfect drept. Peste placa de mozaic se pune ciment ras, până la cea mai înaltă piatră. astfel la pietricelele mai micuțe va intra mai mult ciment. Se lasă să tragă, apoi se montează mozaicul. Vor ieși toate pietricelele la nivel. Mult succes și mulțumesc pentru aprecieri 🙂


Lasă un răspuns

