Mark Jenkins


Începând cu anul 2003, și-au făcut apariția numeroase sculpturi,în diferite colțuri ale lumii,în spatele lor aflându-se artistul american Mark Jenkins. Pentru a realiza aceste sculpturi folosește ca material scotch-ul. Prin lucrările sale, vrea să urmărească reacția oamenilor, sculpturile fiind îmbrăcate ,și așezate în diferite spații,astfel încât oamenii să intre în contact cu ele.Voi lăsa mai jos câteva lucrări,iar cei interesați,pot intra aici pentru a vedea mai multe despre Mark Jenkins.

Această prezentare necesită JavaScript.

6 comentarii on “Mark Jenkins”

  1. cuvintetacute spune:

    sunt eu obosita sau sunt oameni sculpturi? ca nu pricep

    • Glappy spune:

      am uitat sa pun si un clip ,pentru ca nu am explicat.Ia mulaj dupa oameni folosind ca material scotch-ul. Voi adauga si un clip pentru a intelege mai bine 🙂

  2. Boogie spune:

    Am auzit de tipul asta, ii face mereu reclama pe Discovery. Mi se pare super faina initiativa care o ia el. Si chiar se vede cand face ceva. Interesant si faptul ca foloseste aproape numai scotch.

    • Glappy spune:

      Este foarte interesant sa vezi cum reactioneaza oamenii la ceva ce nu au mai vazut,la ceva,ce pentru ei e ciudat,am descoperit zilele acestea cum reactioneaza oamenii si la ce fac eu,voi posta putin mai tarziu cate ceva.La ideea de a folosi scotch-ul pentru a realiza anumite obiecte,personaje,nu m-am gandit,si chiar e foarte tare. 🙂

  3. Malina spune:

    Impresionant :)!


Lasă un răspuns

