Edgar Mueller – 3D Street Art


Mai multe lucrări găsiți pe site-ul personal

 

15 comentarii on “Edgar Mueller – 3D Street Art”

  1. GiacomO spune:

    Sunt foarte faine chestiile astea. După mine sunt mai faine decât filmele 3D. Și mai există niște chestii tari alea cu video-proiecțiile pe clădiri.

    • Glappy spune:

      🙂 da,sunt foarte tari si deloc usor de realizat, Am vazut si eu cateva video-proiectii geniale,voi face un post cat de curand pe tema asta

  2. GiacomO spune:

    Accept schimbul de link-uri, trece-mă te rog cu numele: „Așa cum vreau!”. Să îmi lași și mie detaliile. Mulțam fain.

  3. Madalin Ciortea spune:

    Foarte ingenioasa suprapunerea de perspective!

  4. dannielph spune:

    cred ca ce senazatie ai cand pasesti prima data :))

  5. Alexandru spune:

    video-ul acesta este vechi :)) are peste 6 ani :)).

    • Glappy spune:

      eu stiu de el cam de 3 ani,dar blogul il am doar de o luna si 3 saptamani,in fiecare saptamana voi posta cate un artist care se ocupa cu street art.Ceea ce face el,inca tine de actualitate,stiu ca exista multe persoane care nu au auzit de el si am zis ca merita ca lumea sa stie de el 🙂

  6. Dyma spune:

    GENIAL FRATE ! sooooper tare..am mai vazut pe net lucrari finalizate dar nu si cum se fac…:D
    Very interesant

  7. str3n6arizza spune:

    Exact despre asta voiam sa scriu acum :))

    Imi plac foarte mult desenele 3D

  8. Kronosblog spune:

    Superbe desenele!

  9. addicted spune:

    Interesant iar aparent e usor de realizat! Aparent. 🙂

  10. addicted spune:

    Oh, am vazut si restul desenelor de pe site-ul personal. Am cam ramas pe acolo ” gura casca „!!!


Lasă un răspuns

