Gata cu lenea,trecem la muncă


Am cam lălăit-o în ultima vreme,dar astăzi am pus piciorul în prag și am alungat lenea care m-a cuprins.Am început o nouă lucrare,de data asta va fi ceva mai mare,nu pot să spun mai multe acum,dar pregătesc o surpriză pentru cei cărora le place ce fac.Va dura câteva zile până va fi gata,dar spun eu că va merita așteptarea.

Nu știu de ce postez melodia asta,și de ce varianta asta așa că nu întrebați,ascultați doar 🙂

11 comentarii on “Gata cu lenea,trecem la muncă”

  1. phidas spune:

    Bai frate, munca este pentru fraieri. In viata mea am muncit doar 6 luni si am jurat ca nu mai muncesc niciodata.

    • Glappy spune:

      Oare?,te contrazic pentru ca:
      1.Ma refeream la munca,adica sa mai realizez cate o lucrare pentru proiectul Glappy,nu fac asta pentru bani,ci pentru mine.
      2.Am muncit(fara carte de munca),nu la birou,facand ce-mi place,si atata timp cat faci ceea ce iti place,nu o consideri munca 🙂
      3.Pe langa faptul ca lucrezi din placere,mai vin si niste bani,dar acum ma refeream la ce am spus la punctul 1 😉

  2. skykery spune:

    Cat timp faci ceva ce iti place si esti mandru de munca ta, e foarte bine . Succes Glappy , sa ne ti la curent 🙂

  3. Pato Basil spune:

    eu sunt in sesiune si am o lene:(( …

    • Glappy spune:

      Eu mi-am incheiat contractul cu facultatea din octombrie,dar parca mai fain era atunci.Eu m-am apucat de un serial,si imi pierd destul de mult timp cu el,nu e chiar lene la mine cat dependenta de serial :D.Succes la examene.

  4. Dyma spune:

    Asteptam surpriza cu cea mai mare placere 😛

    • Glappy spune:

      sper sa fie cat de curand,e o lucrare ceva mai mare si imi ia mai mult timp decat credeam sa o termin :),dar in zilele urmatoare voi posta prima imagine in stadiul de lucru. ms:)

  5. Nice spune:

    Multa bafta cu noul proiect. Eu as sta intr-o vacanta perpetua…

  6. Doru Moraru spune:

    Ia să dau o raită printre schițele tale… 🙂


Lasă un răspuns

