Imprint Visual Contest ediția a 4-a concurs


Pe ultima sută de metrii,adică în ultima zi,am aflat de concurs și m-am înscris.Trebuiau trimise până la data de 20 ianuarie 3 lucrări care să aibă legătură cu street-art-ul.Am trimis și eu 3 personaje de-ale mele,fără a mă aștepta să câștig ceva. Premiul 1 consta în publicarea lucrărilor pe panourile de la Cocor și pe cel de pe Artur Verona din București. În data de 28 ianuarie a avut loc jurizarea,și am fost anunțat prin mail că am luat locul 2,un loc mai bun decât mă așteptam.

Celelalte locuri au fost ocupate de 1. Nicu Duta 3. Roxana Nita si mențiune pentru Alex Sahleanu.

Juriul a fost format din Saddo, Aitch, Loreta Isac si Sinboy.

Îi urez felicitări lui Nicu Duta ,și le mulțumesc celor de la Imprint și juriului pentru premiu și pentru faptul că m-au ținut la curent cu ce se întâmplă.

Lucrările cu care am participat :

15 comentarii on “Imprint Visual Contest ediția a 4-a concurs”

  1. iulia spune:

    BRAVO IULIIIII!!!!

  2. GiacomO spune:

    Felicitări, mie îmi place cel din mijloc are niște ochi de parcă ar implora ceva :D.

    • Glappy spune:

      ms, ideea cu personajul din mijloc este urmatoarea: cand se naste,vede ce se intampla in jur,vede in ce lume traim si parca ii pare rau ca s-a nascut in aceasta perioada.

  3. str3n6arizza spune:

    Felicitari! Sincer, imi plac foarte mult personajele create de tine! Sunt foarte expresive, transmit emotii 🙂

  4. addicted spune:

    Uh felicitari !!! Cum spune si Cristina, sunt foarte experive. 🙂

  5. Boogie spune:

    Felicitari.

  6. Glappy spune:

    Cristina,Addicted,Boogie va multumesc 🙂

  7. Pato Basil spune:

    Felicitari, e bine ca ai incercat!

    • Glappy spune:

      ms,voi incerca si la anul,iar atunci voi avea sanse mai mari de reusita.Abia m-am apucat de proiect si nu aveam lucrari foarte complexe,doar personaje,dar intr-un an sunt sigur ca voi aduna cateva compozitii cu personaje.

  8. BogdanSDR spune:

    wow vad ca ai talent 🙂 bravo, tine-o tot asa

  9. Glappy spune:

    Eu cred ca toate la un loc (munca,inspiratie,documentatie) formeaza talentul.

  10. Un an de proiect „Glappy” « Glappy spune:

    […] și nu a intrat în concurs. Apoi am participat în ultima clipă la concursul celor de la Imprint Visual Contest, unde am câștigat locul 2. Mihaela Ion, m-a ajutat și m-a contactat din partea Revistei […]


Lasă un răspuns

