Ce înseamnă o reclamă bună


17 comentarii on “Ce înseamnă o reclamă bună”

  1. addicted spune:

    Daca nu scria Pantene nu m-as fi gandit o clipa ca este vorba de o reclama a unui produs … nu de genul asta.
    Si vorba aia, mi-a facut pielea de gaina! Intradevar, asta DA reclama BUNA.

  2. Mihaela spune:

    Si mie imi place foarte mult reclama asta, chiar am pus-o si eu pe blog acum ceva timp, dupa ce am vazut-o pe facebook. E foarte emotionanta. Si reclama mentionata de Addicted e super. Cred ca sunt reclamele mele preferate! 😛

  3. Doru spune:

    Ia să-ncercați voi la vioară cu pleata-n vânt și răsucită pe după coarde. Per ansamblu îmi place, dar nu ca reclamă la șampon.

    • Glappy spune:

      Nici eu nu mi-am dat seama ca e reclama la șampon pana ce nu a scris,dar ideea e ca îți capteaza atenția până la final și vezi și că e reclamă la șampon.

  4. Boogie spune:

    E fain reclama, am vazut-o mai demult pe net, dar ma bucur ca am revazut-o la tine.

  5. Boogie spune:

    faina* se pare ca ma grabesc prea mult

  6. Nice spune:

    Cam dramatica pentru un astfel de produs. Dar convingatoare. 😉

  7. Madalin Ciortea spune:

    Un puternic accent motivational care atinge si desface baierele sufletesti.

  8. andreea93m spune:

    Fain, foarte fain scenariul 🙂 Dar nu cred ca va fi difuzata la tv, ca e cam lunga 🙂

  9. Blogul Unui Motrean spune:

    Deci wow 🙂 Nu cred ca exista cuvinte pentru sentimentul pe care il aduce la suprafata acest filmulet. Superb . . . superb . . . superb

  10. D'Orian Stone spune:

    Cu toate că am NUMAI cuvinte de laudă la adresa acestui clip, nu are NICIO relevanţă cu esenţa unei reclame la un astfel de produs. Deci, dacă îl privim strict ca pe un clip genial, acesta ne dă o lecţie de viaţă: atunci când întâmpinăm un impediment în calea vieţii tale sau când suntem ponegriţi şi terorizaţi de către un coleg măcinat de invidie şi de microbul superiorităţii (cu toţii îl cunoaştem pe acel/acea coleg/ă, yeah – f**k that kid) putem alege una din cele două variante disponibile: 1. ori îl lăsăm să-şi facă felul cu noi, sperând că într-o zi o să se sature şi o să înceteze (cică asta e varianta pe care profesorii şi popii te sfătuiesc s-o alegi, însă ar fi cea mai mare greşeală s-o alegi deoarece astfel vei fi terorizat şi intimidat exponenţial mai mult, ştiindu-se că tu eşti acela care înghite şi nu ripostează) sau 2. să ripostăm într-o manieră elegantă şi hotărâtă, astfel vei fi acceptat şi ţi se va oferi respectul cuvenit. Ar mai fi şi varianta 3 în care ripostezi în forţă şi violent, varianta în care te duci all gangsta’ on him. :))

    • Glappy spune:

      A 2-a varianta cred ca ar fi cea mai indicata,eu am ales a 2-a varianta si a functionat,intr-un fel era cam aceeasi situatie cu tipa din clip. E adevarat ca nu prea are relevanta clipul,dar te face sa te uiti pana la final,iar la final vezi si reclama,cel putin sunt subtili,nu iti baga pe gat produsul cum se intampla la noi 🙂


Lasă un răspuns

