Familia nebună-partea a II-a


A cam venit vremea să pun încă o fotografie din stadiul de lucru în care mă aflu cu lucrarea.De-abia aseară mi-a venit cheful de lucru,iar acum voi profita de ocazie și voi termina cât pot de mult din ea.

Prima parte o găsiți aici.

11 comentarii on “Familia nebună-partea a II-a”

  1. Pato Basil spune:

    incepe sa prind forme familia!

  2. Boogie spune:

    Incepe sa evolueze familia ta. Intr-un final va fii completa.

  3. addicted spune:

    Cea care sta catarata e fetita, huh? 😀
    Me likey desigur, astept sa fac cunostinta cu toti!

  4. Copilu spune:

    Bravo, continuă munca. Presimt că o să iasă bine.

  5. Nice spune:

    Vesela si colorata familia ta. 🙂 Succes in continuare cu proiectul.

  6. str3n6arizza spune:

    Au inceput sa se „inmulteasca” cei din familia ta :>

  7. 1 life « Glappy spune:

    […] trecut ceva vreme de când nu am mai amintit de munca pe care o fac eu cu acest proiect.Lucrarea Familia nebună nu este gata,m-am luat cu alte treburi și nu am mai avut timp de ea.Poate și lipsa motivației […]


Lasă un răspuns

