Nick Vujicic.No arms,no legs,no worries


Se leagă foarte bine cu un alt proiect la care lucrez. Proiectul constă în realizarea unor desene,prin care să arăt oamenilor adevaratele probleme pe care unele persoane le au.

Toată lumea se plânge că e necăjită,că nu are bani (doar despre asta e vorba,de aici încep problemele multor persoane),majoritatea oamenilor se uită doar la cei bogați și își storc creierii că de unde au ei atâția bani,cum i-a făcut,își plâng de milă dând exemple prin care să reiasă că au dreptate,în loc să-și pună creierul în funcțiune,să vadă cum să rezolve problemele lor,dar nimeni nu se gândește că există și persoane care au cu adevărat probleme.Nimic nu e mai rău decât să fi bolnav,să te naști cu malformații,să îți pierzi o mână,un picior,sau ambele.Faptul că nu au bani este ultima grijă a acestor persoane.

Românul a ajuns să folosească faptul că nu are bani drept o scuză penibilă,pentru puturoșenia pe care o deține.

Acest tip,Nick Vujicic,s-a născut fără mâini,și fără picioare,dar asta nu l-a împiedicat să-și trăiască viața. El ține diferite discursuri în toată lumea prin care îi sfatuiește pe oameni să prețuiască viața. Este invitat la televiziuni,vorbește pe stadioane,săli de conferințe, biserici, fiind o sursă de inspirație pentru mulți care îl ascultă.

Cu toate că are aceste probleme,a reușit să-și găsească locul și are puterea de a face haz de necaz.

6 comentarii on “Nick Vujicic.No arms,no legs,no worries”

  1. skykery spune:

    Il stiu de pe youtube si e un exemplu pentru orice om care lupta .

  2. Boogie spune:

    Ar trebui sa invatam de la aceasta persoana.

    • Glappy spune:

      dar la TV nu cred ca a fost difuzata poveseta lui,ar trebui difuzat mai mult pentru ca lumea sa isi dea seama ce inseamna cu adevarat necaz,si cu toate astea el incearca sa isi continue viata si da un exemplu bun tuturor.

  3. D'Orian Stone spune:

    L-am văzut şi eu pe YT acum mai mult de 9 luni şi m-a impresionat foarte mult, îl admir pe omul acesta deoarece am trecut şi eu prin momente grele în care nu vedeam nicio ieşire şi cu toate că am continuat să merg înainte şi să răpun toate greutăţile ce mi-au ieşit în cale, nici în momentul de faţă nu am ieşit la liman, dar simt că e aproape so…. i’m just gonna keep walking. Lucrurile în natură se petrec alternativ, deci după fiecare furtună, indiferent cât de grea sau cât de lungă e, eventual soarele tot vine, and this is called HOPE.

  4. str3n6arizza spune:

    L-am urmărit până la final şi am impresia că acest omuleţ se simte mai bine în pielea lui decât mă simţ eu în pielea mea…

    E incredibil câtă poftă de viaţă are! Alţii „întregi la corp” se stresează cu lucruri mărunte, dar nu îi mai pot numi „întregi la minte” după ce am văzut asta.


Lasă un răspuns

