7 lucruri pe care nu le ştiaţi despre mine


Grea sarcină,să scriu 7 lucruri pe care nu le știți despre mine,asta m-a pus Addicted să fac.A cam trebuit să-mi storc creierul să găsesc câte ceva,mai ales că trebuie să scriu despre Glappy,iar el a luat naștere abia în luna Decembrie.

Totuși uitați câteva chestii pe care nu le știți despre mine:

1.Nu știți cine sunt,dar nici nu vă voi spune prea curând .Addicted,ai dreptul să nu zici nimic,tot ceea ce zici se va folosi împotriva ta : ))

2.Nu știți cum desenez.(Ați văzut schițe,personaje din mozaic,totuși nu știți cum desenez).Tocmai de aceea vă voi arăta un ultim desen realizat de mine:

3.Nu știu câți dintre voi știu că am fost respins la master cu acest proiect Glappy.(Într-un fel mă bucur,că am avut timp să pregătesc mai bine proiectul).

4.Chiar dacă nu prea le am cu fotbalul,am o echipă preferată din România,și anume Dinamo.( Să nu aud discuții,țin cu Dinamo,ca să nu țin cu Steaua : )).Cred că e moștenire de familie : )).

5.Jucăria mea preferată de când eram un puști,era creionul.Îmi placea să mă joc cu el pe hârtie :P.Ce mă bucură este că și nepoțelul îmi calcă pe urme,și preferă aceeași jucărie :D.

6.Da,am un nepoțel pe care încerc să-l corup(nu stați să vă gândiți cum de Glappy,care s-a născut în 1 decembrie 2010,are un nepoțel de 4 ani că vă va da cu virgulă : )) ).E foarte talentat la vârsta pe care o are.

7.Tot mă gândeam ce nu știți despre mine,și ca să mă laud,am câștigat prin clasa a 4-a un concurs național de modelaj,care a avut loc la Turda,de care am fost foarte mândru o vreme,nu neaparat că am câștigat,cât pentru faptul că eu,o mână de om ce eram,le-am luat fața unora din clasa a 8-a : )).

Acestea fiind spuse,leapșa merge mai departe în ordine alfabetică la: Copilu, Pato, Phoenix, Skykery, Addicted mi-a dat leapșa,Str3n6arizza avea leapșa tot de la Addicted,eDoru și,Boogie au primit și ei leapșa de la Str3n6arizza, după ei potopul : ))

18 comentarii on “7 lucruri pe care nu le ştiaţi despre mine”

  1. Boogie spune:

    Eram sigur ca jucaria ta preferata a fost creionul. La ce inclinatie ai scpre a desena e foarte bine. Si bine spus ca dupa noi potopul. :))

    • Glappy spune:

      :)) imi zicea tata că la naștere mi-a pus creionul în mână,si el ar fi vrut sa fie artist plastic,dar nu a avut ocazia,a ramas la stadiul de amator. 🙂

  2. Pato Basil spune:

    promit ca o sa ma gandesc…

  3. DannielPH spune:

    Da de ce nu tii cu Rapid? Tocmai Dinamo ti-ai ales?

    • Glappy spune:

      Cand stateam la internat,in proportie de 99,9% dintre cei care stateau acolo erau stelisti,iar eu cum trebuie sa fiu mereu contra,am zis ca țin cu Dinamo,fara sa stiu mare lucru despre fotbal,stiam doar ca e rivala Stelei :)).Am ramas cu Dinamo,nu mai dau înapoi.

  4. skykery spune:

    Bine, bine, o sa scriu si eu despre mine 🙂
    Frumos desen !

  5. Bogdan spune:

    Bafta multa cu proiectele tale… ai talent, asta e clar

  6. phidas spune:

    Ce poza hidoasa. 😦

  7. addicted spune:

    Stiu ma ca nu nepotelul e cu virgula, ntz ntz. 😆

  8. Bucur spune:

    prea multe laude mai taie din ele :))

  9. skykery spune:

    Gata, am raspuns si eu la leapsa 🙂

  10. 7 Lucruri pe care nu le stiti despre mine | Blogul lui Skykery spune:

    […] este primită de la Glappy şi trebuie să scriu 7 lucruri care nu le ştiţi despre mine . Nu sunt un mare […]

  11. str3n6arizza spune:

    Uau! Nu îmi vine să cred că te-au respins la master cu Glappy 😮

    Oricum, e fascinant ce ai scris despre ţine, absolut tot! Poate postezi mai mute desene de alte, mi-ar palcea să le văd!


Lasă un răspuns

