Arta lui Dalton Ghetti


Am folosit creionul pentru a realiza desene,am văzut desene realizate în creion și grafit,dar niciodată nu mi-a trecut prin cap,că se pot realiza sculpturi din mina  creionului.

Pentru Dalton Ghetti,creionul este mai mult decât un obiect cu care poți creea o operă de artă,un desen,este chiar materialul care devine operă de artă.

Echipat cu o lamă de ras, cu un cuțit de sculptat și cu un ac de cusut, Dalton creează cele mai spectaculoase scuplturi din vârfurile creioanelor comune. Cu adevărat incredibil, duce la definitivare toate aceste lucrări fără a folosit vreo lupa.

Ca o paranteză,eu abia pot să ascut un creion fără să rup mina,dar să mai și sculptez.Voi ce părere aveți de arta lui?

Nu am găsit un blog personal al artistului,dar fotografiile le-am preluat de aici.

15 comentarii on “Arta lui Dalton Ghetti”

  1. Pato Basil spune:

    se plictiseste omul si uite ce iese!

  2. Boogie spune:

    Nu pot sa spun decat wow. Chiar nu ma gandeam ca, cineva poate sa faca asa ceva.

  3. val33ntyn spune:

    Prima oara cand vad asa ceva, impresionant omu

  4. skykery spune:

    Cata rabdare trebuie sa fi avut pentru asa ceva 😐
    Las’ ca la batranete ma apuc si eu de sculptat in bobul de orez .

    • Glappy spune:

      :)) am vazut pictura pe bobul de orez 😀 uite cateva sculpturi si picturi in miniatura 🙂 http://aliceboboc.wordpress.com/2011/02/20/incredibil-opere-de-arta-microscopice/

  5. Amza spune:

    Genial! Aia cu boncancul mi se pare revoltator de misto. That’s a genius artist!

  6. BaiatulCuPizza spune:

    Dexteritatea si vederea tipilor care pot creea asa ceva la o scara atat de mica e impresionanta si pare inumana.

  7. mariapopart spune:

    N-am crezut niciodata ca un om poate avea atata rabdare si indemanare… Dar, dupa aceea mi-am adus aminte de picturile si scrierile pe bobul de orez… In fine, se pare ca mintea si mana omului sunt capabile de orice!

  8. str3n6arizza spune:

    Şi uite cum din ceva simplu iese ceva senzaţional!

  9. Arta lui Jason Seiler « Glappy spune:

    […] obișnuit cu sculpturi care mai de care mai ciudate, în dovleci, nisip sau mină de creion, sculpturi hiperrealiste, mozaic, manipulare foto sau alte lucrări de street art, dar de această […]


Lasă un răspuns

