Muzică pentru sufletul meu


Am preluat leapșa de la Pato,o leapșă în care va trebui să menționez cântăreții și totodată melodiile preferate. Genul de muzică preferat de mine,după cum l-a anticipat și el este în mare parte rock,dar voi adăuga și alte genuri de muzică.

Pentru că aș putea scrie o listă lungă cu trupele preferate,și nu mi-ar ajunge pagina asta,voi posta să zicem 20 dintre ele,iar pentru fiecare trupă voi alege câte 3 melodii.

Menționez că trupele nu le voi posta în ordinea preferințelor,pentru că toate îmi plac.

1.Scorpions cu melodiile:The best in yet to come,Dust in the wind,Lorelei,iar ca bonus câteva piese de pe albumul Moment of glory:Send me an angel,Wind of change,Crossfire

2.Metallica cu melodiile:Nothing Else Matters,One,Turn the page și nu în ultimul rând The day that never comes

3.Serj Tankian cu melodiile:Sky is over,Empty Walls,Lie lie lie

4.Pink Floyd cu melodiile:Wish you were here,Hey you,Confortably Numb și încă două bonus:High hopes,Mother

5.Bon Jovi cu melodiile:Bed of roses,Blaze of Glory,Always și nu mă pot abține să nu postez și It’s my life

6.Bob Dylan cu melodiile:I Want you,Like a rolling stone ,Blowing in the wind

7.Nirvana cu melodiile:Smells like teen spirit ,Lithium,Come as you are,trebuie neaparat și All apologies

8.Guns n’ Roses cu melodiile:November Rain,Don’t Cry,Sweet Child of Mine și Knockin’ on Heaven’s door

9.Green Day cu melodiile:Wake me up when september ends,21 guns,Time of your life

10.Queen cu melodiile:Bohemian rhapsody ,I want to break free,I want it all

11.Michael Jackson cu melodiile:Smooth Criminal,Man in the mirror,Thriller + restul albumelor

Câteva trupe românești:

12.Vița de vie cu melodiile:Basul și cu toba mare,Sunetul mai tare,Liber

13.Vama Veche cu melodiile:Epilog,Vama Veche,V.S.T. +restul discografiei

14.Iris cu melodiile:Să nu crezi nimic,Baby,De vei pleca +toata discografia,cu excepția ultimului album

15.Byron cu melodiile:Losing control ,Crossroad ,On the road și ca bonus Râd când îmi vine să plâng

16.Kumm cu melodiile:Morsa,1000 de chipuri,Bară bară gol gol

17.Țapinarii cu melodiile:Sunt fericit,Speranța,Embargo pe creier și toate albumele

18.Trooper cu melodiile:Strigăt,Doar a mea,Amintiri

19.Maya cu melodiile:Viteza sângelui meu,Scrum,Mitel

20.Alternosfera (din Moldova)cu melodiile:Ploile nu vin,Ne uneste, ne desparte ,Wamintirile

Mai amintesc fără a mai adăuga vre-o melodie: Led Zeppelin, Radiohead, Patrice, The Beatles, Bob Marley, Brian Adams, Def Leppard, Aerosmith, Cat Stevens, Damian Rice, Travka, Luna Amară, Robin and the backstabbers, Slipknot, Kuran and the Wolfnotes, E.M.I.L., Semne, Ză’duff…

Ar mai fi foarte multe trupe și melodii,dar mă opresc aici,și așa m-am cam întins.Sper să vă placă,iar dacă cineva vrea să preia leapșa,o dau cu cea mai mare placere.

36 comentarii on “Muzică pentru sufletul meu”

  1. andreea93m spune:

    Byron sunt mortali!!! :X:X Noroc cu youtube-ul, ca asa i-am descoperit si eu…
    Bon Jovi rocks! :)>-

  2. valentin spune:

    tapinarii au 7 albume 😀
    asa bine ai zis de iris fara ultimul, sa asculti „corabia cu panze”

  3. str3n6arizza spune:

    Scorpions :X îmi aduc aminte că doar melodiile lor rulau la mine în playlist în timp ce jucam Max Payne :))

    Pe Bob Dylan trebuie să îl interpretăm acum la şcoală într-o piesă de teatru.

    Am toate albumele de la Queen (cadou de la unchiul meu)

    Trupele româneşti nu mai au nevoie de nicio prezentare! (pe Tapinarii nu-i ştiam)

    Pe ansamblu mă bucur că mi-ai adus aminte de unii dintre ei, abia aştept să le reascult melodiile!

  4. Pato Basil spune:

    si eu ascult rock adica ascult ocazional de la Scorpions imi place in mod special „eyes II eyes”, queen nu mai zic…

  5. RaulPop spune:

    De trooper si maya nu am auzit, le play(iez) in seara asta sa vedem daca ma incanta in materie de muzica de calitate.

  6. Pato Basil spune:

    dar cine a zis ca nu asculta?:)) si ti-am zis rockere la caterinca n-am nimic cu nimeni!!!

  7. Copilu spune:

    eu ascult hip-hop, dar mai ascult şi rock mai rar.

  8. Nice spune:

    Imi placeau si mie in trecut cateva melodii din lista ta(de la Metallica, Bon Jovi, Queen, Scorpions etc). Acum insa mi-am schimbat radical gusturile, nu as mai putea asculta ce ascultam in urma cu 10-15 ani.

  9. Kronosblog spune:

    Vad ca esti adept muzicii tari. Iti recomand sa asculti DUBSTEp!

  10. l'enfant spune:

    UuuuUUUuuu! :> Nice playlist. Reeeealy nice! 🙂

    • Glappy spune:

      Bineinteles ca,cu greu am ales cate 3 melodii pentru fiecare trupa,iar la unele chiar nu m-am putut abtine sa nu adaug mai multe.Mi-a fost foarte greu :).

  11. skykery spune:

    Oau, tu macar ai o lista, eu ce mai ascult o melodie – 2 si in rest ce mai aud la radio (ascult europafm in general ) . In rest nu am o lista anume .

    • Glappy spune:

      Asta e cam scurta lista,am o lista de vre-o cateva mii de melodii preferate.Radio ascult si eu,dar Guerrilla,City FM si Rock FM

  12. paulyluca spune:

    In mare, rocker de-al meu 🙂 🙂

  13. Andrei M. spune:

    Doamne cat am ascultat Scorpions.. imi plac mult! Foarte frumos playlist-ul 🙂

  14. Boogie spune:

    Jumatate dintre trupele scrise de tine imi plac si mie.

  15. Glappy spune:

    Am spus muzica pentru sufletul meu,pentru ca nu stiam daca cititorii blogului meu apreciaza acelasi gen de muzica,dar din comentarii reiese ca aceasta muzica este pe gustul tuturor,ceea ce nu poate decat sa ma bucure 🙂

  16. Danny spune:

    In ce priveste melodiile straine, imi place cam tot ce ai enumerat, sunt trupe si melodii pe care le ascult cu mare placere oricand. Numai artisti unul si unul.
    La cele romanesti, cunosc mai mult muzica primelor trei trupe, despre celelalte nu stiu mare lucru, dar vreau sa ascult si muzica acelor formatii sa vad cum mi se pare.

  17. Razna spune:

    Ai gusturi foarte bune ;D


Lasă un răspuns

