Arta lui Ray Villafane


Chiar dacă mai este până de Halloween,voi posta un articol despre un artist care m-a uimit prin sculpturile pe care le face.

Așa cum desigur observați și singuri,nu este sculptură obișnuită într-un dovleac normal pentru Halloween și nici pregatirea pentru o delicioasă plăcintă cu dovleac … Este arta ce poartă semnătura unui sculptor din New York, Ray Villafane.

Ray desenează modele pentru benzile Marvel, dar admite că sculptura este adevarata sa pasiune.

Folosind ca material pentru sculptura lui,dovleacul,cu o lingură și câteva cuțite mici,a reușit să realizeze adevărate personaje terifiante însă foarte expresive.

Ray spune că pentru fiecare personaj lucrează în jur de două,trei ore.Dovleacul care l-a chinuit mai mult a fost cel din care a ieșit lucrarea Predator,care a durat aproape o zi.

Realizează personaje înfricoșătoare,dar și caricaturi ale unor celebrități precum președintele Americii Barack Obama.


Toate aceste sculpturi în dovleac au fost realizate pentru o expoziție de Halloween.

Pe lângă aceste sculpturi în dovleac,Ray Villafane mai realizează și sculpturi în nisip,sculpturi care sunt la fel de expresive și realiste.

Fotografiile au fost preluate de pe pagina de facebook a artistului.

Pentru a vedea etape de lucru pentru sculptura în dovleac puteți intra pe site-ul lui.

Pentru că sculptura este și o pasiune a mea,veți mai vedea multe articole în care voi prezenta diferiți sculptori,cu lucrări care mai de care mai ciudate,dar în același timp interesante.

33 comentarii on “Arta lui Ray Villafane”

  1. valentin spune:

    ca tot ziceam noi ca nu poti sa aduci ceva nou, uite ca se poate. la divleci nu ma gandisem

  2. Ioana spune:

    foarte frumos si interesant…mi-ar placea sa tin in casa un dovleac cu „creier” ( imi place mult figura cu creierul scos)

    PS: am si eu talent la dovleci, dar doar la pregatit placinte si alte mancaruri!! :)))

  3. Nice spune:

    Chiar foarte expresive cele in dovleac, dar realmente grandioase sunt cele in nisip, favoritele mele. Prietenii stiu de ce. 😉

  4. andreea93m spune:

    Dar ceva mi-e neclar – cum adica sculpturi in nisip? Cum face nisipul sa stea…?
    Extraordinare 🙂

    • Glappy spune:

      dintr-un nisip fin si umed se pot face sculpturi,iar daca sculptura e tinuta intr-un loc cu umezeala,cu atat tine mai mult 🙂

  5. GiacomO spune:

    Îmi place ce face tipul ăsta, probabil e foarte greu să realizezi asemenea chestii.

  6. siko spune:

    Unde le gasesti glappy?Sunt super misto.Sculpturi in nisip am mai vazut dar in dovleac nu.Felicitari pentru articol.

  7. Amza spune:

    Lucrari fabuloase. Pacat ca cele din nisip nu rezista prea mult. La cat de multa migala pare sa fi fost la crearea lor chiar e trist ca timpul le va distgruge atat de usor.

    • Glappy spune:

      Stiu exact senzatia pe care o au ei cand vad ca munca lor de cateva zile este distrusa in cateva ore sau cel mult zile.Am pațit chiar cu personajele mele,le-am montat si nu au rezistat mai mult de 2 zile,pe cineva am deranjat.

  8. info-it-tech.ro spune:

    frumos, imi place

  9. BaiatulCuPizza spune:

    Niciodata nu m-am gandit ca cineva poate realiza asa ceva din dovleci, adica am mai vazut sculpturi reusite in dovleci, dar astea sunt fabuloase!

  10. skykery spune:

    Obama dovleacul, noul dovleac de vanzare pt Hallowen 🙂

  11. addicted spune:

    Ok ,deci vreau si eu un portret de genul acesta. 😀

  12. Pato Basil spune:

    si eu faceam din astia cand aram mic:)) ochi patrati:)). nas triunghiular si dinti fiorosi!

  13. val33ntyn spune:

    ce tari is pozele unele ma fac sa rad altele ma sperie :))

  14. cristi spune:

    Mama, ce talent are asta!!!!

  15. GoldMidas spune:

    Un dovleac cu Base si apoi bagat la copt :))

  16. Capitanu' spune:

    Fantastic :O

  17. D'Orian Stone spune:

    Cea mai tare e cea cu predator :D, dar şi celelalte sunt reuşite.

    PS: Doresc să-ţi lansez o invitaţie să partici la un joc de tag (leapşa) ce constă într-un articol în care să răspunzi la următoarele întrebări: http://theultimateblackhole.com/tag-game .

  18. Arta lui Jason Seiler « Glappy spune:

    […] obișnuit cu sculpturi care mai de care mai ciudate, în dovleci, nisip sau mină de creion, sculpturi hiperrealiste, mozaic, manipulare foto sau alte lucrări de street […]


Lasă un răspuns

