Despre femei,droguri și iubita lu’ Teo


Pentru ca mai sunt încă 12 minute până să treacă această minunată zi,(cel puțin pentru femei)de 8 martie,m-am gândit într-un sfârșit să scriu și eu ceva,nu despre această zi,ci despre ce și cum ne influențează și ce vrea o femeie de la noi. Pentru că nu pot să mă exprim mai bine decât Teo vă voi lăsa în compania lui:

Partea I

Partea a II-a

Partea a III-a

Partea a IV-a

PS: La mulți ani tuturor,fetelor,femeilor ce vizitează acest blog.

11 comentarii on “Despre femei,droguri și iubita lu’ Teo”

  1. val33ntyn spune:

    ce se mai distreaza teo asta

  2. Boogie spune:

    Foarte tare teo asta. Tin minte ca l-am vazut in vama anul trecut si eram asa de bucuros ca l-am vazut. :))

  3. Pato Basil spune:

    teo e tare :)), le zice pe bune

  4. Oigen spune:

    E super tare Teo, jos pălăria. Din cei „noi” apăruţi Dan Badea, Cătălin Bordea (eu nu i-am văzut decât de anul trecut făcând ceva, unde în februarie 2010 prima dată) care ţi se par cei mai interesanţi? Cătălin Bordea e mortal în unele scene stand-up pe care le face, dar Dan Badea e unic prin stand-up-urile sale îmbinate cu muzica. Teo rămâne deocamdată The King

  5. str3n6arizza spune:

    Am urmarit zeci de clipuri cu Teo! Au fost si la mine in oras, iar cand au venit (in Cuba) nu aveai unde sa te mai asezi.

    • Glappy spune:

      Eu i-am auzit live in Vama Veche acum vre-o 3 ani,nu stiam foarte multe despre ei, mi-au placut si am cautat mai multe clipuri pe net,si am gasit ;)). Sper sa mai ajung la vre-un show de-al lor 🙂

  6. Ioana Radu spune:

    Imi era dor sa-l ascult pe Teo :))


Lasă un răspuns

