1 life


A trecut ceva vreme de când nu am mai amintit de munca pe care o fac eu cu acest proiect. Lucrarea Familia nebună nu este gata,m-am luat cu alte treburi și nu am mai avut timp de ea.Poate și lipsa motivației m-a făcut să renunț pentru moment la ea.Totuși mi-am făcut timp pentru a realiza o altă lucrare din mozaic,dar de această dată nu este un personaj creat de mine ci e vorba despre ciuperca cea verde din jocul Super Mario,cea care îți dă o viață.

Prin textul „1 life” vreau să amintesc tuturor că avem o singură viață,și trebuie să avem grijă cum o trăim, avem o singură șansă să ne bucurăm din plin de ea.

Addiction-O singură viață

38 comentarii on “1 life”

  1. Oigen spune:

    Foarte bună ideea şi frumos realizată. Ai combinat jocul cu viaţa reală, perfect. Îmi place că transmiţi un mesaj, spre deosebirea multor wanna-be-an-artist. Cât despre mozaicul în sine, I love pixelii 🙂

    • Glappy spune:

      Am incercat ceva mai simplu decat celelalte personaje,dar sa transmita un mesaj mai puternic.Cat de curand il voi monta intr-un spatiu publoc :).Mulțam

  2. val33ntyn spune:

    stiu ca avem o viata si deaia o traiesc la maxim

  3. BaiatulCuPizza spune:

    As vrea sa mai vad niste personaje din jocurile pe 8 biti. Apropo, as vrea sa incerc si eu sa fac niste mozaicuri, cam cat a durat sa-l faci pe acesta, cam cat a costat si ce materiale folosesti?

    • Glappy spune:

      Ca materiale folosesc gresia si faianța.De costat nu stiu sa-ti spun exact,depinde daca se vinde la bucata sau la pachet,eu am noroc,ca la mine in oras imi da la bucata,si la jumatate de pret,cateodata chiar pe nimic :).Un pachet de faianta costa in jur de 25 lei,dar nu gasesti chiar orice culoare vrei si vei fi nevoit sa cumperi si gresie,care e mai scumpa,ajunge si la 50 lei o cutie. Iti mai trebuie o masina de taiat gresia si faianta care costa in jur de 100 lei una mai mica,cu care poti sa-ti faci treaba,si un cleste. 🙂 Am descris toate etapele pe care trebuie sa le parcurgi pentru a realiza un mozaic,se afla undeva pe acest blog :).

    • Glappy spune:

      Gasesti etapele de lucru aici https://glappy.wordpress.com/2011/01/10/o-alta-etapa/
      si aici https://glappy.wordpress.com/2011/01/10/suportul-de-ciment/

  4. siko spune:

    E facuta de tine?Imi place.Cred ca ti-a luat ceva timp.

  5. GiacomO spune:

    Îmi place mesajul. O treabă faină zic eu :d
    Și pixelii… cine nu iubește pixelii.

  6. Amza spune:

    Ahh… mult râvnita ciupercă. Foarte inspirat modul de a transmite mesajul 🙂

  7. Nice spune:

    Ar trebui sa avem acest mesaj in fiecare minut in fata ochilor, pentru ca tindem sa uitam/ignoram tocmai esentialul.

  8. RaulPop spune:

    Nu da inapoi de la nimic …

  9. kassak spune:

    Distrativa cat ma puteti, nu stiti ce va rezerva soarta 🙂

  10. Ioana spune:

    Ciupercuta rosie nu e si ea pe lista de asteptare? Parca aia te facea sa cresti, nu?

    Oricum, Bravo!

  11. addicted spune:

    Ce trebuie sa fac ca sa-mi dai o viata in plus? 😀
    ( vezi ca vreau fetita terminata!! )

  12. Boogie spune:

    In ca o viata in plus nu ar strica.

    • Glappy spune:

      nu ar strica,dar trebuie sa fim realisti si sa ne dam seama ca asta este singura nostra sansa de a realiza ceva,de a lasa ceva dupa noi,vom trai doar prin amintirile celorlalte persoane care ne-au cunoscut.Putem trai vesnic prin ceea ce lasam in urma noastra.

  13. Grow UP « Glappy spune:

    […] bineînțeles că după ciupercuța verde,care amintește tuturor că avem o singură viață și trebuie să profităm de fiecare […]

  14. Pato Basil spune:

    eu stiam ca la ciuperci sunt sansele invers:)) „-1 life”:))

  15. Razna spune:

    Din ce ai facut „ciuperca”? Din d-astea?


Lasă un răspuns

