Arta lui Jason Seiler


V-am obișnuit cu sculpturi care mai de care mai ciudate, în dovleci, nisip sau mină de creion, sculpturi hiperrealiste, sculpturi cinetice sau sculpturi din carton,mozaic, manipulare foto, artiști care dau viață cuielor prin fotografiile pe care le fac sau alte lucrări de street art, dar de această dată vreau să vă arăt și altceva.

Vreau a vă arăta ce se poate face cu o tabletă grafică și photoshop. Artistul american Jason Seiler a realizat o serie de caricaturi, iar eu vă voi arăta o parte din ele,iar pentru cine vrea mai mult poate vizita site-ul personal al artistului, unde se pot gasi toate proiectele lui.

Mai întâi voi adăuga câteva imagini cu lucrările lui realizare color:

Și câteva lucrări realizate grafic alb-negru:

Și un clip de prezentare:

20 comentarii on “Arta lui Jason Seiler”

  1. Ioana spune:

    Mi-ar placea sa mi se faca o caricatura asa frumoasa…ce-mi place de Papa…zici ca e un elf! :))))

  2. addicted spune:

    Ha haaaa iaaaa uita cum m-ai facut tu de dimineata sa rad! 😆 Mi-as dori si eu o caricatura asa funky! 😀

  3. Amza spune:

    Aia cu Michael este genială. A reușit să surprindă și acel ceva din spatele unui chip, fie el și caricaturizat. Foarte talentat Jason ăsta.

  4. Ioana spune:

    HA! Am vazut ca se poate face comanda de caricatura…ma mai gandesc..

  5. Kronosblog spune:

    Destul de interesante picturile!

  6. Pato Basil spune:

    daca ma apuc si eu in 4-5 ani cred ca o sa pot sa fac si eu:))

  7. akismet-7ee2a2018025d5b56bd86716aea9d3c6 spune:

    Am și io o tabletă grafică dar cred că mai bine o pun la loc în cutie. :d

  8. Oigen spune:

    Foarte interesante picturile, si sincer, multe ma amuza. Frumos post

  9. Val33ntyn spune:

    Doamne ce amuzante sunt, imi place de papa si de michael jackson, mama ce moaca are si bin laden ala

  10. Glappy spune:

    @Addicted,@Kronos,@Oigen,@Val33ntyn mă bucur că v-au placut 🙂

  11. Nea Costache spune:

    Nu, mie-mi plac toate caricaturile! Tipul e deosebit de talentat!

  12. Bianca spune:

    ce ti se pare asa mare prostie sa vezi o fata care spune rugaciuni??

  13. Bianca spune:

    e dragalasa fetita!

  14. str3n6arizza spune:

    Tare aia cu Obama :))

  15. andres spune:

    Geniale!!! Cele alb-negru sunt superbe 😀


Lasă un răspuns

