Hai să ne mândrim și cu artiștii noștrii


Am tot prezentat artiști străini cred că a venit vremea să prezint și artiștii din Românica noastră dragă,cel puțin mie,pentru că încerc mereu să văd doar partea bună,și asta voi face și acum.

Vreau a vă prezenta sculpturile suprarealiste,ale unui tânăr artist Timișorean,Florin Sidău,care „se joacă” cu anatomia umană, accentuând, punând în valoare unele detalii anatomice.

Sclav în tranziţie,

2010, răşină sintetică + kit auto, 30x28x37.

Toate aceste exagerări ale unor detalii anatomice, specifice suprarealiștilor, fac,ca sculpturile lui să fie la o primă vedere cât se poate de șocante.

Sclav în roz,

2010, răşină sintetică + kit auto, 40x24x178.

Florin folosește ca teme principale pentru lucrările lui deformarea, autodistrugerea, dezumanizarea și identitatea în sculptura contemporană.

Underground man,

2009, răşină sintetică + kit auto, 32x31x28.

Femeia care vede tot,

2009, răşină sintetică + kit auto, 22x21x32.

Pretty woman,

2009, răşină sintetică + kit auto, 25x27x43.

Omul care aude tot,

2009, răşină sintetică + kit auto, 26x37x45.

Informatorul,

2008, răşină sintetică + kit auto, 25x19x27.

Amputare,

2008, kit auto, 26x13x15.

Mâna alunecoasă

2008, răşină transparentă + kit auto, 12x14x29

Manipulare

2008, răşină transparentă + kit auto, 15x18x36

Fotografiile sunt preluate de pe blogul lui: http://florinsidau.blogspot.com iar pentru a vedea mai multe detalii ale lucrărilor puteți da un click pe link.

Pentru a-mi arăta și mai mult aprecierea față de arta lui,voi adăuga banner-ul lui pe blogul meu.

32 comentarii on “Hai să ne mândrim și cu artiștii noștrii”

  1. Bogdan spune:

    le-as numi hidosenii, dar cine sunt eu sa inteleg arta?
    totusi arta nu ar trebui sa fie altceva? adica ceva care sa atraga .. altfel?

    • Glappy spune:

      nu,arta inseamna creație,idee,sunt foarte multe definiții ale termenului de artă.Câți artiști sunt,atâtea definiții sunt.Uite un eseu despre ce înseamnă să fi artist http://www.foto-magazin.ro/tutorial_open.php?art=ftm20/archives/2008/08/ce_inseamna_sa_1.html

  2. addicted spune:

    Sunt cam … infricosatori! 😦 Nu as putea spune c-as merge sa vad lucrarile for real pentru c-as lesina acolo!!!

    • Glappy spune:

      ei da,nu trebuie privit atat de sumar,trebuie sa fim putin mai deschisi la ceva nou,la arta.

      • addicted spune:

        Da, eu mi-s deschisa dar daca ma ia cu brr brr pe sira spinarii ce sa fac? 😦

        • Glappy spune:

          asta e arta,nu poate fi numai draguta :).Am vazut o pictura,natura statica, care de la distanta pare foarte proaspata,fructele parca ar fi acum culese,iar de aproape toata lucrarea e realizata din viermi,insecte si alte gângănii ;))

  3. frekazoid spune:

    tare tipu asta cred ca mai vazusem.sa scrii si despre bogdan rata, ii stii lucrarile le-am vazut odata la mogosoaia parca. e foarte tare tipu!

  4. frekazoid spune:

    chair mah il stiu :)). l-am cautat acu pe feisbuc. nu stiam ce lucreaza.

  5. RaulPop spune:

    Gura la a3a zici ca-i reala desprinsa din ceva Scarry :)))

  6. andreea93m spune:

    Chiar ca sunt socante… dar cred ca asta e si ideea! 🙂
    Mi-a placut mana alunecoasa!

    • Glappy spune:

      Exact,ai inteles :),asta si era ideea lui,sa surprinda acel grotesc din fiecare om.La lucrarea Sclav in roz spune intr-un comentariu ca exact asta este ideea lui,ca lucrarile sa fie socante.

  7. florin spune:

    Multumesc Glappy!

  8. Glappy spune:

    :)) îți dai seama ce buze senzuale i-ar face?

  9. principessa spune:

    Pentru ca sunt roman si ma pricep la toate (se stie ca orice gospodina intre 3 borcane de zacusca, dus copil la cresa si 2 telenovele este mare critic de arta) nu pot sa nu-mi dau si eu cu parerea. Omul asta reuseste sa-ti transmita mesaj, spune verde in fata ce are de spus, adevaruri exprimate fara menajamente. Sa ma ierte autorul daca gresesc.

    • Glappy spune:

      Pentru o gospodina,intre 3 borcane de zacusca,dus copil la cresa,si 2 telenovele,ai inteles foarte bine ce a vrut autorul sa exprime prin aceste lucrari :).

  10. principessa spune:

    Doar ti-am zis ca sunt roman! 🙂

  11. frekazoid spune:

    ai vazut apropo tv azi? daca nu cauta pe net si vezi. merita!

  12. Val33ntyn spune:

    Foarte talentat 🙂 Uite si profesorul meu stie sa picteze, sculpteze si sa faca schite 🙂 http://cossy.co.cc/

  13. Ioana spune:

    Foarte sugestive lucrarile lui, iar exagerarea unui element nu face decat sa evidentieze si mai mult ideea pe care a avut-o! Imi place!

  14. BaiatulCuPizza spune:

    Cred ca artistul era fan Hellraiser avand in vedere aspectul creaturilor.

  15. Recomandarile zilei | Blogatu spune:

    […] Hai să ne mândrim și cu artiștii noștrii […]

  16. Blogeru spune:

    Prima e foarte artistica :))

  17. Jteph spune:

    Mă bucur că m-ai ajutat să îmi amintesc că nu-mi place suprarealismului.

    • Glappy spune:

      Trebuie privit mesajul,ideea lucrarilor,desi executia e cat se poate de profesionista. Un artist cand realizaza o lucrare,e constient ca nu va placea tuturor,mereu vor exista pareri pro si contra.Eu pot sa spun ca apreciez munca depusa de el,mai ales ca stiu ce etape trebuie parcurse pentru a realiza aceste lucrari si stiu ca nu e deloc usor. Ceea ce face el se numeste arta.

  18. Boogie spune:

    Imi plac lucrarile lui, dar totodata sunt si destul de inspaimantatoare.


Lasă un răspuns

