Ni-i foame


Doar nu v-ați gândit că voi scrie despre sărăcia românilor,și că voi începe să-i compătimesc. Vreau doar să arăt că se poate face artă și fără a dispune de prea multe resurse financiare și dacă vrei să faci ceva,se poate și în România,trebuie doar puțină voință.

Mi-am amintit de câteva clipuri realizate de Truda, clipuri ce se potrivesc perfect în vremurile în care trăim,clipuri ce au fost și vor fi mereu actuale prin mesajul pe care îl transmit.

Puteți vedea mai jos primele doua clipuri video de pe viitorul album „Ni-i foame”. Piesele sunt „Lasați-mă în pace” și „Ni-i foame”. Le găsiți și pe contul YouTube oficial: TrudaOfficialChannel

Truda-Lăsați-mă în pace

Truda-Ni-i foame

10 comentarii on “Ni-i foame”

  1. Jteph spune:

    Găina bătrânăăăăă tam tam tam tam 🙂

  2. Amza spune:

    :)) N-auzisem de tipul ăsta până acum. Sunt geniali băieții. Ne-ai dat material de caterincă la birou :)) În loc să muncim, uite ce facem… Offf!

  3. Oigen spune:

    Pe cei de la Truda i-am cunoscut personal la Bukowina MotorFest. Am avut si onoarea sa bem lichide(cu grade) impreuna. Ii respect pentru ceea ce fac.

    • Glappy spune:

      Cred ca sunt tot asa si in viata de zi cu zi,adica oameni cu care te poti distra. Din pacate nu-i cunosc,dar ma invart prin aceleasi cercuri de oameni 🙂

  4. Val33ntyn spune:

    Totul pana la mancare..

  5. Pato Basil spune:

    stilul asta de rock nu-mi place!

  6. Adunate de la bloggeri! | Kronos Blog spune:

    […] Glappy – Ni-i foame […]

  7. Boogie spune:

    Nu am auzit de truda pana acum, dar ma bucur ca i-am gasit aici.


Lasă un răspuns

