Deadly Fly Art by Magnus Muhr


Am găsit ceva foarte funny pe site-ul meh.ro și vreau să vă arăt și vouă.

Știu că unii dintre voi veți spune:„ce vezi tu amuzant în niște muște moarte?”sau că vi se pare scârbos, dar eu nu văd prin aceste lucrări muștele moarte ci contextul în care sunt puse, și pot să spun că e amuzant din punctul meu de vedere. Deși sunt moarte,artistul Magnus Muhr a reușit să le dea viață.Am o minte destul de „bolnavă”, dar perfect normală, deci îmi place.

by Magnus Muhr

19 comentarii on “Deadly Fly Art by Magnus Muhr”

  1. Blogul Unui Motrean spune:

    :)) cat de tare :))

  2. Jteph spune:

    Poza 8 mi se pare genială. Ideea în sine e chiar amuzantă.

  3. Boogie spune:

    Ce imaginatie are artistul. Foarte tare.

  4. principessa spune:

    Si iata cum niste muste (noroc ca-s moarte) imi devin tare simpatice…Plus ca am aflat chestii noi. Pana acum credeam ca prefera schiatul in locul patinajului, cat despre gazon stiam ca au un greiere angajat pentru treaba asta (sau asa o fi doar in familiile respectabile de muste).

  5. siko spune:

    :)) Cu patinatul mi sa parut cea mai realista.Ce poti face daca ai imaginatie si cateva muste.

  6. Pato Basil spune:

    i-am vazut opera pe la avatarele prietenilor!

  7. andreea93m spune:

    Ce funny sunt :)) cea cu toaleta e mortala :)) la figurat si la propriu 😛

  8. Amza spune:

    Cică „ce vezi tu amuzant la nişte muşte moarte?“ :)) TOTUL! :)) Astea sunt unele dintre chestiile pe care eu le văd şi mă oftic că nu mi-a venit mie ideea înaintea celui care le-a realizat.

    • Glappy spune:

      :)) am spus asta că în postarile anterioare au fost persoane care nu au apreciat deloc munca artiștilor,spunând că dacă și aia e artă…

  9. Val33ntyn spune:

    Tot arta e :))

  10. Oigen spune:

    Asta e artă. Nu mi se pare doar amuzant (este funny, binenţeles) dar să faci, din muşte moarte ceva care să placă la lume, e întradevăr, după părerea mea, o artă.

  11. Dean spune:

    pozele 10 si 11 de best :))

  12. BaiatulCuPizza spune:

    Uite cum imaginatia unui om transforma ceva bun de aruncat, in ceva haios.

  13. Tudor spune:

    In timpul realizarii acestor opere de arta nici o musca nu a fost vatamata 🙂

  14. addicted spune:

    Cat de tare poate fi !! Nicidecum scarbos ci chiar f.amuzant. 😆

  15. Doar puţină imaginaţie | Ce merită. spune:

    […] Lucruri excelente aş zice eu, îţi trebuie doar puţină imaginaţie:Deadly Fly Art by Magnus Muhrvia glappyTweetPoate vrei să citeşti şi:25/09/2008 – Make no rezervations in Romania! (0)21/10/2010 – […]


Lasă un răspuns

