Rămân doar persoanele a căror bloguri le citesc de plăcere


Îmi pare rău pentru unele persoane de la mine din blogroll,  însă mi-am dat seama că nu am de ce să țin link-ul lor, când nu mă atrăgea să dau click, pentru că nu era pe gustul meu conținutul blogurilor lor. Am șters persoanele care mi-au cerut să facem acest schimb, iar la început, poate din entuziasm că cineva ma citește, am acceptat, acele persoane care au uitat că există și blogul meu adăugat în blogroll-ul lor.

Nu sunt blogger, iar cine vrea să mă susțină ca și artist, o poate face, preluând banner-ul și are link-ul asigurat în pagina susținători.

Nu mă interesează să ajung prin topuri, ci vreau ca persoanele care intră pe acest blog, să intre de plăcere, nicidecum obligați de acel link aflat în blogroll-ul lor.

Am șters destul de multe link-uri din blogroll și de aceea nu pot să le enumăr pe toate, aș fi lăsat un link în postare către voi, pentru a ști că v-am șters și să faceți dacă vreți același lucru, dar oricum vă va anunța zelist-ul, iar dacă nu îl urmăriți, vă veți da voi seama vreodată.

Acestea fiind spuse, vă urez mult succes în continuare.

13 comentarii on “Rămân doar persoanele a căror bloguri le citesc de plăcere”

  1. Pato Basil spune:

    eu ti-as recomanda macar din respect sa le trimiti cate un email sau sa le lasi un comentariu pe blog! Cel putin da bine… mie nu mi-a placut cand am fost lasat cu ochii in soare de unii(mai ales care mi-au cerut chiar ei link-exchange) la cei care a venit reciproc si natural nu m-as deranja fiindca as intelege ca atunci au avut ceva de vazut la mine si acum poate m-am schimbat, cel putin in viziunea lor. Ori s-au plictisit de mine!

    • Glappy spune:

      Pentru că erau prea multe link-uri în blogroll,de multe ori neglijam persoanele a căror bloguri chiar îmi plac. Totuși le voi trimite câte un mail să știe și ei.

  2. l'enfant spune:

    Heh, plăcut impresionată să mă aflu încă în blogroll. Înseamnă că trebuie să fiu mai harnică și să mă reapuc de scris! 😕
    Ăstea sunt motivele pentru care eu nu am acceptat niciodată schimburi de linkuri… E adevărat că de multe ori găsesc site-uri pe care le-aș recomada cu drag și totuși nu le am în blogroll, iar asta doar din comoditate…

  3. 'mnealui spune:

    Mersi frumos.

  4. Boogie spune:

    Si eu sters cateva persoane din blogroll. Pur si simplu le tineam degeaba acolo.

    • Glappy spune:

      Adevărat. E mai corect ca dacă există cineva cui îi place blogul meu,să îl urmărască fără a avea pretenția de a adăuga și eu link-ul în blogroll. Dacă îmi place îl voi adăuga eu.

  5. principessa spune:

    Onorata.

  6. Val33ntyn spune:

    Eu am ramas 😀 Si eu trebuie sa fac „curatenia asta de primavara”

  7. principessa spune:

    Dupa ce ca sunt eu confuza, ora asta a ta ma deruteaza complet. Pe ce meridian te afli ?!?

    • Glappy spune:

      Le-am șters pentru simplul motiv că nu mă regăsesc în articolele scrise pe acele bloguri, și mi se pare mai normal ca în blogroll să țin doar link-uri care îmi plac și pe care le recomand celor ce intră pe acest blog. Nu e nimic personal, voi mai intra pe acele bloguri să văd ce se mai întâmplă,dar nu vor mai fi în blogroll. Până la urmă ce mare chestie e și cu blogroll-ul ăsta? Dacă te-ai supărat,îți trece.


Lasă un răspuns

