O seară faină


De asta am avut parte ieri (văd că e trecut de ora 24). S-au împlinit 15 ani de la înființarea Atelierului A96 de la mine din oraș,atelier al cărui membru sunt și eu cam de 13 ani. Au fost foarte multe momente frumoase în acești 13 ani,însă cel de ieri a fost cu totul deosebit. Cu această ocazie,s-a organizat o expoziție,la care au participat mai mulți membrii ai atelierului,printre care bineînțeles că și eu(nu GLAPPY). Ce mi-a plăcut foarte mult este faptul că au fost puține persoane, doar persoanele interesate de artă,de frumos,și de ideea de a petrece o după amiază în compania unor oameni,spun eu de calitate,oameni cu care poți purta o discuție decentă (vorbesc de membrii acestui atelier). Totul a început prin discursul domnului profesor Iuliu Moldovan,un om cu totul deosebit,om de la care am avut multe de învățat, și continuat prin discursul domnului primar Adrian Matei,un mare iubitor de artă,care ne-a înmânat fiecărui membru al atelierului câte o diplomă jubiliară de excelență,pentru merite deosebite în activitatea artistică și emanciparea culturală a acestui oraș. Aceste discursuri s-au terminat prin invitarea publicului privitor la câte o prăjitură,fursec,suc,vin,pălincă și la ce mai era pe masă. Au urmat schimburi de păreri cu fiecare persoană invitată,iar după  ora 21 ne-am trezit că am rămas doar 5 persoane.Ne-am continuat discuțiile în fața unei mese improvizate,plină de bunătăți,pe fondul unei muzici bune până pe la ora 1:30 când ne-am hotărât să plecăm fiecare spre casa lui.

Asta numesc eu o seară plăcută,petrecută în compania unor oameni faini.

31 comentarii on “O seară faină”

  1. siko spune:

    Te-ai distrat la maxim,de asta ai lipsit atat. Oricum e bine ca ai sustinatori [cu grade] care pot face ceva pentru arta pe care o reprezinti.Succes in continuare.

    • Glappy spune:

      Și voi mai lipsi o perioadă,pentru că trebuie să termin niște lucrări până miercuri,iar de miercuri plec spre Vama Veche până după 2 mai,iar după sper să revin :). Din câte am văzut,dl. primar e foarte deschis spre artă,poate reușesc să realizez câteva proiecte pe care mi le-am propus să le realizez în acest oraș.

  2. principessa spune:

    multa bafta!

  3. mariaeftimie spune:

    … si unde se pot vedea lucrari realizate de catre tine si nu de catre Glappy? 🙂 tare sunt curioasa sa vad.

    Si, da, ai descris o seara faina… Mi-e dor si mie de expozitii cu oameni faini si workshopuri interactive.

  4. bibabum spune:

    e greu de gasit oameni care mai apreciaza arta

  5. Dean spune:

    Succes în continuare!Wekeed superb îți doresc.

  6. Val33ntyn spune:

    E bine ca te-ai simtit bine in locul in care iti place tie 🙂

  7. Amza spune:

    Te cam invidiez, aşa 🙂

  8. Pato Basil spune:

    Hristos a inviat! multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi iti doresc!

    Ps- cred ca a intrat un comentariu la spam:(

    • Glappy spune:

      Nu,n-a intrat. Mulțam de urări, sa ai parte și tu de aceleași lucruri,pentru că sănătatea si fericirea sunt cele mai importante.

  9. principessa spune:

    Hristos a inviat!

  10. overshift spune:

    nu am citit postul asta, dar vreau sa-ti spun ca ti-am observat pasiunea si arta si m-au cucerit. sunt interesat sa fac si eu ceea ce faci tu..la o scara mai mica..si ti-am mai spus asta(am id-ul tau de messenger si am si vorbit de cateva ori).
    bafta in continuare.

  11. Nice spune:

    La cat mai multe astfel de evenimente!

  12. skykery spune:

    Poate in vacanta ma inscriu si eu la Palatul Copiilor din Bucuresti, cunosc pe cineva de la sectia Modelism si chiar as vrea sa retraiesc momentele din concursuri . Imi e dor de un concurs unde alergai pe camp dupa un propulsor sau o racheta cu parasuta si veneai fericit la stand cu gandul ca ai scos cel mai bun timp .
    De cand m-am mutat in Bucuresti, am facut multe greseli, iar cea mai mare este ca am abandonat acest hobby, sper sa il defibrilez curand .

  13. NMA spune:

    Salut ! Am fost si eu printre cei din „seara faina”, chiar am si discutat despre personajele tale , identitatea ta, ideile tale .
    Fiind in acelasi domeniu , al artei ( oricare ar fi manifestarile ei ) , pot afirma ca am observat un detaliu comun al lucrarilor tale.
    Ti-am vizualizat autoportretul si acum vad aceste personaje Glappy . Poate este doar in viziunea mea , dar toate au un strigat al lor , ce vine din tine . Poate lasi mai mult decat vrei sa se vada , ai grija ce vrei sa transmiti prin arta ta !

    • Glappy spune:

      S-au acumulat foarte multe neplăceri în mine,multe frustrări de la faptul că am fost nevoit să stau un an acasă,simțindu-mă oarecum prizonier în orașul ăsta. Oricât de mult aș vrea să despart arta mea,de proiectul Glappy, această stare iese involuntar din mine și mă cam dă de gol. Vreau ca în viitorul apropiat să fac o expoziție personală, la care m-aș bucura să puteți veni (oricine ați fi). Mulțumesc

  14. NMA spune:

    Da, m-as bucura sa vin la expozitiile tale, daca ma va lua Andrei cu el, sau fara el in B. 🙂
    Chiar si Parcul in stil Gaudi as vrea sa il vad cat mai repede !
    Ti-am dat destule indicii despre identitatea mea . Acum, sper sa nu te lase memoria intre timp :).
    Numai bine!


Lasă un răspuns

