Locul cu pricina


15 comentarii on “Locul cu pricina”

  1. addicted spune:

    Oh dar hai si la noi in oras ca vreau si eu un ” pitic ” din asta. 😀

  2. Glappy spune:

    ;)) adu tu orașul aici că e prea departe :)). Vreau ca pe viitor,să las câte un personaj prin locurile pe unde călătoresc,fie că e realizat în tehnica mozaicului,sau grafic.

  3. Sorin spune:

    Cu cine seamana maimutoiul ala, de la ce te ai inspirat cand l ai facut ?

    • Glappy spune:

      Când am realizat primul personaj Glappy, personajul de la avatar, m-am jucat cu creionul pe hârtie, am făcut mai multe schițe într-un caiet,iar joi am luat una din schițe și am relizat-o pe o dimensiune ceva mai mare în tuș, și a ieșit ce se vede în fotografie. Nu urmăresc să semene cu vreo ființă din viața reală, pur și simplu dintr-o joacă ies aceste personaje.

  4. overshift spune:

    frumos. mi-ar place sa vad chestii de astea prin oras…is bune pentru un environment mai entertaining..hai ca am dat-o rau de tot in englezisme in seara asta :))

    • Glappy spune:

      Și mie îmi place să văd așa ceva prin oraș, iar de multe ori când văd o lucrare de genul ăsta, îmi dă o stare de bine, îmi vine să zâmbesc. Din păcate pentru multă lume nu e altceva decât vandalism. Mă bucur că-ți place 🙂

  5. Pato Basil spune:

    ti-ai lasat si semnatura:)), sa te gaseasca „prietenii”:))

  6. Val33ntyn spune:

    Nu pot sa zic ca nu ai talent !

  7. Amza spune:

    Este cumva pe spatele unui panou rutier? :))


Lasă un răspuns

