Pagină nouă


Am mai adăugat o pagină, în care voi adăuga stickere cu diferite personaje.

Săptămâna trecută am realizat un personaj ursocastoveverolemur, nume dat de către Andreea Sitaru, în seara asta am realizat un alt personaj (sau două, depinde de felul în care vrei să îl privești), un personaj cu dublă identitate:

M-am gândit să adaug câte un personaj pe săptămână, pentru a mă motiva și mai tare să lucrez.

Îi voi căuta un loc și acestui personaj, și voi reveni cu fotografii, lipit pe undeva în spațiul public.

14 comentarii on “Pagină nouă”

  1. Val33ntyn spune:

    Imi place atitudinea personajului. Am salvat si eu poza 😀

  2. Amza spune:

    Uite, că tot ai tu nevoie de motivație… Ai putea să creezi un personaj care să fie inspirat din blogul meu?

  3. Amza spune:

    Hehe! Păi… spor!

  4. siko spune:

    Inca putin si vei avea loc in galeria de arta al orasului.

  5. overshift spune:

    perfect 😀

  6. Pato Basil spune:

    omul cu 2 fete?

  7. Blogul Unui Motrean spune:

    Asta ii omu dute-vino :))

  8. addicted spune:

    Seamana cu unii oameni din viata mea… Cu doua fete! 🙂


Lasă un răspuns

