Chioșcul de ziare


I-am găsit locul și celui de-al 2-lea personaj realizat în tuș.

Am văzut că pe chioșcul de ziare, se promovează diferite firme și concursuri, lipindu-se afișe.Nu știu dacă e contra cost, dar un lucru e clar, eu n-am dat nici un ban să lipesc personajul acolo.

14 comentarii on “Chioșcul de ziare”

  1. Blogul Unui Motrean spune:

    :)) Nu esti normal :))

  2. principessa spune:

    bun loc.
    va veni o zi in care te vor si plati pentru asta:)
    spor!

    • Glappy spune:

      Nu mă aștept să mă plătească cineva pentru asta,dar cel puțin să lase lucrările acolo unde le lipesc,că nu cred că se împiedică cineva de ele,sau nu cred că deranjează pe cineva.

      • principessa spune:

        cred ca nu m-am exprimat prea bine…incercam sa spun ca va veni o vreme in care munca si talentul-ti vor fi recunscute si rasplatite pe masura.
        spor!

        • Glappy spune:

          aaa,acum am înțeles.De 4 ani,trăiesc din artă.Nu vreau să lucrez într-un alt domeniu decât în domeniul artei,și nu pot să mă plâng, până acum mi-a mers bine 🙂

          • principessa spune:

            exprimandu-ma incalcit si scriind ca in comentariul de mai sus (l-am citit dupa publicare) nici nu-i de mirare ca nu ma fac inteleasa 🙂

  3. Amza spune:

    Bestial! La sfârșitul anului să faci aici pe site o glaerie foto cu expoziția ta din oraș. It’s a must!

  4. Glappy spune:

    E o idee și asta :).Sunt convins că lucrările vor dispărea din oraș până atunci,dar voi posta fotografiile pe care le fac imediat după lipirea lucrărilor.

  5. Nice spune:

    Imi place ca stii sa te promovezi. 😉

  6. addicted spune:

    Good for you! Puneti amprenta ca va fi una de valoare. 🙂

  7. Pato Basil spune:

    sa vezi cum o sa te citeasca:)) vanzatorul/ea din acea ghereta:)! Si iti va scrie „multumesc!ai dat valoare mediului in care muncesc”

  8. Val33ntyn spune:

    As merge la o galerie de arta unde sa fie numai personaje deastea.

  9. Boogie spune:

    Ce fain se potriveste. Asa o sa devii si mai cunoscut.


Lasă un răspuns

