Propunere design pentru bumbac100.ro


Bunbac100.ro este un site unde oricine poate propune desene, care, dacă vor trece de o comisie și de voturile publicului, iar designul  este acceptat în catalog, pentru fiecare creație, artistul se va alege cu 100 de euro pentru drepturile de autor, + un tricou cu designul creeat.

Am înscris și eu pentru critică trei propuneri, voi vedea ce reacții stârnesc, iar în funcție de acestea, voi propune design-ul pentru catalog.

Asta e una din propuneri:

Celelalte propuneri le puteți vedea aici și aici.

Las și o melodie ce se potrivește cu lucrarea

11 comentarii on “Propunere design pentru bumbac100.ro”

  1. skykery spune:

    O sa mi incerc si eu norocul 😀

    • Glappy spune:

      Succes, nu va fi ușor să îi impresionezi,dar merită încercat.Până la urmă ei dau banii, trebuie să dea pe ceva ce merită 🙂

  2. Amza spune:

    Foarte tare treaba asta. Talent să ai. Succes, Glappy!

  3. NMA spune:

    A trecut ceva timp de cand n-am mai intrat pe aici , dar vad ca tu nu pierzi timpul!
    Bravo,bravo pentru ceea ce faci , pentru faptul ca te implici in proiecte mici si nu astepti facand nimic un „ceva” mare.
    In rest, ce mai faci?
    Prin Bucuresti cand mai apari?
    Eu deja sunt cu gandul la planuri de vara, iar eu si Andrei vom pleca in 2-3 saptamani in Bulgaria :)! Tu ce planuri ai ?

    • Glappy spune:

      Mulțam. Eu s-ar putea să apar prin București în perioada următoare, s-ar putea să fie ceva de lucru. Planuri ar fi,dar să vedem dacă vor fi puse în practică. Aștept să fac și ceva mare, dar până atunci îmi ocup timpul cu chestii mărunte 🙂

  4. NMA spune:

    Haha, de cate ori trec pe langa fantanile de la Uniri ma gandesc ce putin apreciata este arta si la discutia de la atelier !!
    Apropo, ai trecut pe la acel magazin de langa Marriott?

  5. paispe net spune:

    pentru ce faci tu mi se pare infim … adica nu stiu eu in locul tau as fi facut un blog misto cu shopping cart si as incerca sa imprim propriile tricouri.

    • Glappy spune:

      Nu vreau așa ceva. Am vrut să fie un blog unde să promovez atât numele de Glappy, sau să arăt celor ce intră pe acest blog ce înseamnă cu adevărat arta, prin postarea unor articole cu anumiți artiști. Nu vreau neaparat să scot bani din acest proiect. Pe site-ul bumbac 100 am propus un proiect doar din curiozitate să văd ce părere are lumea de acolo, și pentru promovare, pentru că cei ce vizitează acel blog, au intrat din curiozitate și pe blogul meu și mi-au văzut lucrările. Lucrez în domeniul artei, unde fac cu totul alte chestii mult mai serioase de unde scot și bani, ăsta este un proiect pe care vreau să-l dezvolt.


Lasă un răspuns

