Apel către vizitatorii blogului Glappy


După cum v-am spus în postarea anterioară, am găsit site-ul bumbac100.ro, unde am propus la critică câteva lucrări. Astăzi m-am gândit să propun și pentru catalog una din lucrările mele, și anume:

Pentru a fi ales ca model pentru catalog, am nevoie de a aduna cât mai multe voturi de la public, iar aici aș avea nevoie de ajutorul vostru. Dacă vă place lucrarea și vreți să mă ajutați, dați-mi un vot, dând clic aici.

Nu aș vrea să votați, numai dacă vă place această lucrare.

Vă mulțumesc!.

21 comentarii on “Apel către vizitatorii blogului Glappy”

  1. addicted spune:

    Am votat deja. 😛 Bafta!!

  2. principessa spune:

    vazut, placut, votat.
    spor!

  3. Mihai spune:

    E amuzant. Te voi vota maine cand o sa am putina rabdare sa-mi fac cont acolo, asta sau sa intru de pe facebook 😛

  4. Pato Basil spune:

    + 1 succes… vezi ca maine la sokker programam amical!

  5. Amza spune:

    Vine votuuuuu’ … Auzi, da un mic și-o bere nu dai și matale? Că așa se practică pentru a-l convinge pe om să-și bage nasu-n urnă…

    • Glappy spune:

      Așa a fost obișnuit omul, pentru a face ceva :)).Trebuie să mai facă omul și acte de caritate,mai ales pentru proiectele aflate la început de drum :D. Bine,hai că dau și o bere în cazul în care îmi va alege lucrarea pentru catalog :). Mulțam.

    • Pato Basil spune:

      tu vorbesti:)) care trebuia sa ii faci cinste! pentru logo!?

      • Glappy spune:

        :)) nu mă,eu am făcut din plăcere,și pentru că am avut timp liber.Am spus de la început că din proiectul ăsta nu urmăresc să scot profit ;)).Aș face proiecte mai mari pe gratis,atâta timp cât am materialele necesare și spațiu unde să mă desfășor.

  6. Blogul Unui Motrean spune:

    Un vot de la mine :). Ii fain 😛

  7. overshift spune:

    de unde pot sa cumpar?

  8. Val33ntyn spune:

    Imi place mult, ai votul meu 🙂


Lasă un răspuns

