Imaginea politicianului român în viziunea mea


S-a început campania electorală. Nu știu dacă e legală sau nu, cert este că am primit din partea partidului PSD o umbrelă și o pelerină de ploaie ( nu că aveam nevoie, dar le-am luat). Pentru că nu puteam să umblu cu umbrela în public, pentru că scria pe ea Mircea Geoană Președinte, și numele partidului PSD, iar mie mi-e scârbă de politică, m-am gândit să modific puțin scrisul, astfel încât să nu-mi fie rușine să ies cu umbrela afară, și asta a ieșit:

Cred că acum arată mult mai bine, îmi face plăcere să ies cu umbrela afară, mai ales că îmi fac și reclamă.

Dacă vreți ăsta este politicianul român: un om cu 2 fețe, pașnic la o primă vedere, liniștit, dar când trebuie să atace pe cineva, devorează tot fără a mai ține cont de bunul simț.

Poate arată puțin cam drăguț personajul, dar și politicienii sunt la fel de drăguți în campaniile electorale, sunt ca niște mielușei ( în cazul ăsta iepuraș), dar după își arată adevărata față.

Mai multe lucrări de genul ăsta puteți vedea aici.

20 comentarii on “Imaginea politicianului român în viziunea mea”

  1. Pato Basil spune:

    sa sti ca ne iau astia in ras… vor un vot pentru 5-6 lei care tot din banii nostri provin! Ar trebui sa se interzica campaniile electorale dupa parerea mea.
    Ai vazut cum face cu mana la nas, ca si copii aia mici( ei sunt simpatici) insa astia … merita bataie

    • Glappy spune:

      E trist că sunt persoane pe care chiar le cumpără cu așa ceva.

      • Pato Basil spune:

        n-am zis ca trebuie sa refuzi:)), ca doar e vorba de banii tai la o adica! un pix … ii vad pe astia la facultate cum n-au bani de-un pix sa se duca sa faca campanie sa le dea bani, pixuri, si ce mai au nevoie!

        • Glappy spune:

          corect, iau de la toți,de ce să refuz? le prelucrez puțin și le pot folosi ;)) Nici eu nu aveam pixuri la facultate,nu că nu aveam bani, dar niciodată nu îmi aminteam să cumpăr vreunul :))

          • Pato Basil spune:

            eu nu ma duc nepregatit:) doar cand mi se termina pasta mai trebuie sa imprumut!!! ca nu car mai mult de un pix de obicei dupa mine…

  2. BaiatulCuPizza spune:

    A venit si la mine un urat sa-mi dea un cozonac din partea PSD, eu pur si simplu am zis un „nu mersi” si am inchis usa.

  3. addicted spune:

    Mie-mi seama cu ala mic si scump din Ice Age, dunno why! 😆

  4. Amza spune:

    La prima vedere am confundat personajul cu un melc, să mor dacă nu. Abia apoi am observat detaliile și le-am asociat cu imaginea politicianului român. Gura aia mare de haplea descrie tot. Genial!

    • Glappy spune:

      eu i-am găsit o semnificație după ce l-am făcut. Oricum la cât de încet de mișcă treburile, se potrivea și un melc :)).

  5. overshift spune:

    prea tare :))

  6. Val33ntyn spune:

    Eu cred ca cineva pentru 10 lei ar vota orice.

  7. skykery spune:

    Banii noi ajung la stat, iar de la stat in prostiile lor . Noi ce primim ?
    P.S : E hartie lipita pe umbrela sau ceva autocolant ?

  8. siko spune:

    Nu te-au ademenit cu o galeata, un fular [desi e vara] sau tricou?
    Campanii de genul acesta, sunt nesimtite.Au mult tupeu sa-si „adune” voturi prin mijloace ieftine apeland la nevoile omului.Se foloseste efectul turma.Se ia ” seful de trib” se ademeneste cu o friptura, bani si produse colorate, la care el le va aduna cativa zeci de votanti.

    • Glappy spune:

      Asa cred ei ca si-au gasit prostul :)) Scz ca raspund atat de tarziu, intru foarte rar pentru ca nu sunt acasa. Multam pentru sustinere 🙂

  9. siko spune:

    glappy, te-am bagat aici http://sikoblog.wordpress.com/promo/

  10. Curbura ce face totul drept. | Love addiction √v^√v^√ღ spune:

    […] să simţi! Zâmbetele te fac să iubeşti,te fac să plângi… de fericire, zâmbetele te inspiră, te înalţă, cuceresc, luminează, înfrumuseţează, te ademenesc, zâmbetele înveselesc, […]

  11. Jteph spune:

    Sweet work. Sper să primesc și eu o umbrelă, să îi fac o jucărie noului meu motan din ea.

  12. Stefan Stoica spune:

    Sincer… e foarte artistic desenul, iar politica… nu merita sa fie exprimata prin arta. In schimb da, e portretul oricarui politician, 2 fete, singurele lucruri pe care le face este sa doarma si sa tipe cand se trezeste… exact ca un bebelus. Apropo de umbrela: eu am multe obiecte din campaniile electorale, cani, pixuri, sepci. Si le folosesc, poate doar sterg inscriptia, dar le folosesc. Macar cu atat sa ma aleg si eu, oricum tot eu am platit si pentru alea, ca doar nu fac ei campanie din banii lor.

  13. paispe net spune:

    asta e foarte sinistru … bine politicianul roman nu difera prea mult


Lasă un răspuns

