Pe aici mi-am lăsat amprenta (Part.I)


Strada General Vasile Milea, București

Metrou Gara de Nord
Calea Griviței, București

Intrarea din spate a UNArte Bucuresti
Str.General Budişteanu

Strada Buzești, București

Avizier UNArte București secția design

Strada Banului, București

16 comentarii on “Pe aici mi-am lăsat amprenta (Part.I)”

  1. Pe-aici mi-am lăsat amprenta (Part.I) « Glappy | BunDeCitit.ro spune:

    […] glappy.wordpress.com : Locurile din București, unde am lăsat câte o lucrare de-a mea ( in urma cu cateva secunde ) 0 vizualizari  |  via Glappy_Art |  Ingroapa |  |   |  Arta & Cultura | Glappy Street art Toate […]

  2. Pato Basil spune:

    smecher a mai ajuns mascotelul meu!

  3. Tamy spune:

    super tare, astept sa vad mai multe amprente

  4. Val33ntyn spune:

    Foarte frumoase.

  5. addicted spune:

    asa, puneti bine amprenta pe acolo, sa am eu ce vedea cand vin. 😀

    • Glappy spune:

      dacă mai rămâne ceva, pentru că am văzut că sunt persoane ce se simt deranjate de personajele mele, cam lipsesc câteva.

  6. Nea Costache spune:

    Faine amprente! Cea mai buna reclama a blogului! O zi faina!

  7. Baba Florica (reluare) | Blogul lui Nea Costache spune:

    […] Dispecer Blogosferă, Flavius Obeada, Gabi si raza ei de soare, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Glappy, Gmxul, Ilarie, Ionuţ Dumitru, Maria Postu, Marius Aldea, MeetTheSun,Mesterul Manole , Victoria […]

  8. Glappy spune:

    Este reclamă pentru personajul principal glappy, vreau să promovez acest pseudonim, iar blogul face parte din această promovare :). Blogul este precum spațiul public,dar varianta online :)) în loc să lipesc stickere pe la universitate, apare banner-ul meu pe blogul cuiva :D. Mulțam

  9. Mancipatu | Blogul lui Nea Costache spune:

    […] Dispecer Blogosferă, Flavius Obeada, Gabi si raza ei de soare, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Glappy, Gmxul, Ilarie, Ionuţ Dumitru, Maminineta,  Maria Postu, Marius Aldea, MeetTheSun,Mesterul Manole […]

  10. Un an de proiect „Glappy” « Glappy spune:

    […] de Grolsch și la proiectul  romanian papergirl. Am reușit să lipesc stickere, stickere și alte stickere prin București ce m-au ajutat la promovarea acestui proiect. Cel mai bun lucru ce mi s-a […]


Lasă un răspuns

