Pe aici mi-am lăsat amprenta (part.II)


UNArte-FADD, Calea Griviței, București

BD.Iuliu Maniu,Cora, București

Calea Victoriei, București

 

24 comentarii on “Pe aici mi-am lăsat amprenta (part.II)”

  1. Pe aici mi-am lăsat amprenta (part.II) « Glappy | BunDeCitit.ro spune:

    […] glappy.wordpress.com : Stickere Glappy prin București ( in urma cu cateva secunde ) 0 vizualizari  |  via Glappy_Art |  Ingroapa |  |   |  Arta & Cultura | Glappy Street Art Stickere Bucuresti Toate […]

  2. Daemon spune:

    nu am gasit adresa ta de email :).Acum..vrei sa faci link exchange cu http://www.daemonblog.ro ?

    • Glappy spune:

      Nu fac link exchange. Dacă îmi place vreun blog sau site îl voi urmări. Dacă vrei să apari pe undeva pe blogul meu, poți apărea la susținători, adăugând banner-ul meu pe blogul tău. Dacă te gândești să îl adaugi, anunță-mă printr-un comentariu pe blog.

  3. Val33ntyn spune:

    Dar stiu ca muncesti nu gluma 🙂 felicitari.

  4. Jteph spune:

    Abia aștept să văd un proiect mai mare de al tău.

  5. Pato Basil spune:

    nu vii sa faci si Braila mai frumoasa?

  6. Eu Si Ale Mele spune:

    Imi plac amprentele tale. Cred ca daca as avea chestii destea le-as lipi in toata camera :)))

  7. siko spune:

    o sa impanzesti tara cu ele.Bravo.Chiar cred ca o sa reusesi sa te impui, prin ceea ce faci.

  8. Tamy spune:

    Se pare ca nu te lasi…atunci poate faci o tura si pe la Brasov…Succes, in continuare!

  9. Vești bune despre operele lui Brâncuși | Blogul lui Nea Costache spune:

    […] Dispecer Blogosferă, Flavius Obeada, Gabi si raza ei de soare, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Glappy, Gmxul, Ilarie, Ionuţ Dumitru, Maminineta,  Maria Postu, Marius Aldea, MeetTheSun,Mesterul Manole […]

  10. Unii chiar sa nu fi auzit de Copyright? | Blogul lui Nea Costache spune:

    […] Dispecer Blogosferă, Flavius Obeada, Gabi si raza ei de soare, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Glappy, Gmxul, Ilarie, Ionuţ Dumitru, Maminineta,  Maria Postu, Marius Aldea, MeetTheSun,Mesterul Manole […]

  11. Cartea Bloggerilor - un proiect al lui Blogatu | Blogul lui Nea Costache spune:

    […] Dispecer Blogosferă, Flavius Obeada, Gabi si raza ei de soare, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Glappy, Gmxul, Ilarie, Ionuţ Dumitru, Maminineta,  Maria Postu, Marius Aldea, MeetTheSun,Mesterul Manole […]

  12. Loredana și Adelina ne cer ajutorul! | Blogul lui Nea Costache spune:

    […] Dispecer Blogosferă, Flavius Obeada, Gabi si raza ei de soare, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Glappy, Gmxul, Ilarie, Ionuţ Dumitru, Maminineta,  Maria Postu, Marius Aldea, MeetTheSun,Mesterul Manole […]

  13. Lillee spune:

    Super, iti apreciesz munca. Felicitarile mele.

  14. wind spune:

    Felicitari, bravo! La street Delivery ai participat?
    Sa ai o saptamana buna!

    • Glappy spune:

      Mulțumesc. Aș fi vrut să particip, dar nu am avut resursele financiare necesare pentru a închiria un cort, o măsuță sau un loc pe acolo. Nu am avut bani pentru a face rost de materiale, care sunt destul de scumpe, dar sper ca până anul viitor să mă pun la punct și la acest capitol și să particip.

  15. Un an de proiect „Glappy” « Glappy spune:

    […] provocată de Grolsch și la proiectul  romanian papergirl. Am reușit să lipesc stickere, stickere și alte stickere prin București ce m-au ajutat la promovarea acestui proiect. Cel mai bun lucru […]


Lasă un răspuns

