Expoziție în stradă


Vineri 22 și sâmbătă 23 iulie, se anunță o expoziție urbană neconvențională, provocată de Grolsch, unde particip și eu cu 2 din personajele mele. Expoziția va avea loc în centrul vechi, pe strada Șelari, La Ruine. Așadar, ne vedem pe acolo.

Mai multe detalii despre această expoziție și despre ce se mai întâmplă în aceste 2 zile acolo puteți vedea, dând click AICI.

12 comentarii on “Expoziție în stradă”

  1. principessa spune:

    inca un motiv sa ne placa berea 🙂
    sper sa pot ajunge si eu.
    spor!

  2. Eu Si Ale Mele spune:

    Imi place cum ti-ai facut profilul de blooog:X

  3. Tamy spune:

    imi pare rau ca nu sunt prin preajma…la eveniment…dar astept sa ne prezinti pe blog, ceea ce am pierdut.

  4. Lillee spune:

    Ce mistooo… pacat ca nu am cum ajunge…

  5. Pato Basil spune:

    am dat si eu zvon pe facebook imediat ce am aflat!

  6. principessa spune:

    n-am ajuns la eveniment asa cum speram.
    asadar, asteptam impresiile tale 🙂

  7. skykery spune:

    Cum am putut sa pierd asa ceva ?! Sa ma anunti si pe mine data viitoare :((

  8. Simpler spune:

    Multi bloggeri romani ar vrea sa stie daca ai avea curajul sa raspunzi la cateva provocari simple si de bun simt. Daca esti interesat/a sa participi la acest joc intre bloggeri intra aici.


Lasă un răspuns

