Mai multe stickere




 

10 comentarii on “Mai multe stickere”

  1. Pato Basil spune:

    nu prea te-am mai vazut prin blogosfera pesemne ca esti ocupat!
    Salutari de la mine…

    • Glappy spune:

      Sper ca odată cu venirea frigului să am mai mult timp de scris pe blog. Când am timp, mai vizitez blogurile din blogroll, dar fără a lăsa vreun comentariu… salutări și de la mine, și să ne auzim mai des pe viitor :). mulțam

  2. valeria spune:

    multe ca acestea

  3. Nice spune:

    Bine ai revenit, vad ca pana la urma te-ai tinut de promisiune… 🙂 Spor la treaba si mult succes pe mai departe!

  4. Grig spune:

    Multă baftă! Interesante desenele, ai ceva imaginaţie creativă!

  5. Eu Si Ale Mele spune:

    Cat de tare e primul sticker!!!! Nu incetezi sa ma uimesti! Esti genial! Tine-o tot asa Glappy. Eu te sustin.

    • Glappy spune:

      Mulțumesc, mă bucur că îți place. Voi mai adăuga în curând alte stickere, dar trebuie să-mi fac puțin timp liber, poate mâine :).

  6. Un an de proiect „Glappy” « Glappy spune:

    […] provocată de Grolsch și la proiectul  romanian papergirl. Am reușit să lipesc stickere, stickere și alte stickere prin București ce m-au ajutat la promovarea acestui proiect. Cel mai […]


Lasă un răspuns

