Glappy și pe Behance.net


Behance.net este un site, unde foarte mulți artiști contemporani își prezintă proiectele. De acum înainte puteți vedea lucrările mele și pe acest site. Aici lucrările sunt mai ușor de vizualizat, fiind împărțite pe categorii. În partea dreaptă, sus, a blogului meu, găsiți un banner cu Glappy pe Behance.net, nu vă sfiiți să dați un click, ori de câte ori vreți să vedeți proiectele.

Profit de această postare, pentru a vă arăta și ultimul meu sticker:

4 comentarii on “Glappy și pe Behance.net”

  1. principessa spune:

    am sters din greseala bannerele de la mine. am incercat sa copiez din nou codul, dar nu-mi apare cum trebuie 😦
    ma poti ajuta cu un sfat?

    • Glappy spune:

      dacă vrei intră pe mess pe id meu și îți mai trimit odată link-ul banner-ului. Nu știu din ce motiv, tema asta nu acceptă banner-ul cu cod. ms :). id mess: glappy2010@yahoo.com

  2. Nice spune:

    Foarte vesel noul sticker. 😀 Asteptam noi productii marca Gappy. 🙂


Lasă un răspuns

