Un an de proiect „Glappy”


Pentru mine data de 1 decembrie nu a reprezentat doar sărbătorirea zilei naționale a României, ci și ziua în care am început acest proiect „Glappy”. A trecut un an în care am reușit câteva lucruri foarte bune (legate de acest proiect). Am început prin a participa la concursul organizat de Chinezu ”Calendarul chinezăresco-bloggeristic”, însă am scris prea târziu articolul și nu a intrat în concurs. Apoi am participat în ultima clipă la concursul celor de la Imprint Visual Contest, unde am câștigat locul 2. Mihaela Ion, m-a ajutat și m-a contactat din partea Revistei Atelierul pentru a acorda un interviu, iar Stencil.ro a scris un articol despre munca mea și despre personajele mele. Am participat la expoziția urbană neconvențională provocată de Grolsch și la proiectul  romanian papergirl. Am reușit să lipesc stickere, stickere și alte stickere prin București ce m-au ajutat la promovarea acestui proiect. Totuși, cel mai bun lucru ce mi s-a întâmplat pe parcursul acestui an, a fost intrarea la master cu acest proiect.

Pentru că a trecut un an de la începerea proiectului Glappy, am realizat un sticker, pentru a le mulțumi tuturor celor ce mi-au urat La mulți ani!. Vă mulțumesc și vouă, cititorilor mei, pentru că ați fost alături de mine și m-ați încurajat ori de câte ori am încărcat câte o lucrare.

14 comentarii on “Un an de proiect „Glappy””

  1. Pato Basil spune:

    La multi ani mai Glappy… mult noroc in tot ceea ce ti-ai propus cu blogul si nu numai!

  2. Jteph spune:

    Foarte interesant. Sper să continui tot aşa. La mulţi ani şi la cât mai multe realizări cu acest proiect/hobby. Toate cele bune.

  3. Nice spune:

    Multumim si noi, cititorii tai fideli, ca te-ai gandit la noi. La multi ani si mult succes in continuare cu proiectul. 🙂

  4. Glappy spune:

    @Jteph Mulțumesc, am ambiție foarte mare cu acest proiect și nu voi renunța la el. Vreau să-l duc și mai departe, după cum am spus într-un articol mai vechi, vreau să realizez un parc unde totul să fie placat cu pietricele de ceramică, iar clădirile să arate ca niște personaje.

    @Nice, mulțumesc și ție pentru încurajări, și sper să fiu mai activ și în online.

  5. Dli spune:

    Prima data am vazut cum desenezi si tot respectul pentru desenele tale. Sunt superbe si chiar au o alta perspectiva. Sau doar eu vad asa. Tu vezi realitatea in excentrismul vietii ceea ce mi se pare iesit din comun. Sper sa ai succes in continuare cu proiectele si lucrarile pe care le vei prezenta.

  6. Nea Costache spune:

    La multi ani Glappy! Mult succes in proiectul tau pe mai departe!

  7. siko spune:

    bv glappy tin minte ca prima data hoinareai pe toateblogurile, unde mi-ai atras atentia ca faci arta.Vad ca ti-ai schimbat un pic stilul, si ma bucur.Totyul spre bine si sper sa-ti fie recunoscuta munca.Succes in continuare.

    • Glappy spune:

      Mulțumesc Siko, era o perioadă în care trebuia să mă fac cumva auzit,văzut :). Am lăsat-o mai moale cu promovatul în online și am trecut în a mă promova în viața reală ;)).


Lasă un răspuns

