Primul clip de prezentare a unui personaj Glappy


După cum îi spuneam lui Pato cu ceva timp în urmă, odată cu venirea vacanței, mă voi ocupa mai mult cu promovarea proiectului în online. După ce mi-am făcut conturi pe diferite site-uri, am spus că ar fi bine dacă aș începe și cu promovarea pe youtube. M-am tot gândit ce să fie, cum să fac să mă pot promova și acolo, mai ales că nu am vrut să fie un simplu slideshow, și a ieșit asta:

Clipul nu are cine știe ce calitate, e filmat la lumină artificială, dar se vede ce am vrut să arăt :P.

16 comentarii on “Primul clip de prezentare a unui personaj Glappy”

  1. principessa spune:

    la nevoie ti-e usor cu reconversia profesionala 🙂

    Bucurie si impliniri! Craciun fericit!

  2. Jteph spune:

    Cam cât îţi ia să faci un astfel de lucrare ?
    Sărbători fericite om bun şi la cât mai multe proiecte pe anul care vine 🙂

    • Glappy spune:

      Depinde de dimensiunea lui și a pietrelor. La personajul ăsta am lucrat 3 zile și mai am de lucru cam jumătate din el, dar celălalt l-am făcut în 2 zile. Mulțumesc, Sărbători fericite și ție :).

  3. Nice spune:

    Ce surpriza frumoasa, m-am uitat fascinata la clip, ma bucur ca te-ai hotarat sa ne introduci macar si pentru cateva minute in lumea ta. 🙂 Nici prin cap nu-mi trecea ca asta e modalitatea de realizare a personajelor tale. Ce sa zic, sunt impresionata. 🙂 Mult succes in continuare, multa ispiratie si putere de munca, Sarbatori Fericite iti doresc. 🙂

    • Glappy spune:

      Mulțumesc Nice, lumea vede de obicei lucrarea finală și nu știe aprecia acea lucrare la adevărata ei valoare. dacă ceri un preț, de multe ori auzi vorbe cum că ar fi cam scump. Dacă ar ști și munca pe care o depui pentru realizarea acelei lucrări, probabil și-ar schimba mulți părerea. Am ales să realizez și un clip pentru a arăta o etapă ce trebuie parcursă până la finalizarea unui personaj. Mai sunt câteva etape care iau timp cum ar fi lipirea unei hârtii cu un pap peste mozaic, tăierea lui (dacă lucrarea este mai mare) și montarea. Chiar dacă sunt doar niște personaje, încerc să le tratez ca și cum aș lucra la un sfânt, cu piatră mică așezată frumos după formă, pentru a da volum personajelor. Mulțumesc încă o dată pentru aprecieri și îți doresc și eu Sărbători fericite în continuare.

  4. Pato Basil spune:

    pai e bine sa ne arati munca ta! …masina de taiat faianta haaa?

  5. Cătălina spune:

    Uau! Habar nu aveam câtă muncăse depunde pentru aşa ceva 😐
    Recunosc şi eu sunt una dintre acele persoane care spun că-i scump dar de acum înainte am să mă gândesc de două ori înainte să deschid gura!

    • Glappy spune:

      Trebuie să recunosc, că și eu când merg prin târguri de handmade, de multe ori spun că sunt cam scumpe acele obiecte. Știind cum se fac și cunoscând calitatea lor, pot spune dacă merită sau nu cumpărate. Îmi dau seama dacă sunt făcute în serie sau dacă fiecare obiect este unicat și lucrat atent cu multă migală.

  6. Nea Costache spune:

    La multi ani! Un An Nou Fericit!

  7. 2012 spune:

    […] fi un an lung, fiindca anul 2012 este un an bisect adica are 366 de zile! Aparand o noua zi in capatul lunii februarie, […]

  8. cartonic spune:

    Omule, de cand iti stiu blogul te-am vizitat de cateva ori si te intrebasem acu ceva timp de ce nu faci mai mult din asta. Cand l-am clickuit pe omu asta, m-am gandit ca e pe aproape de ce faci tu. Si si-a facut si shop cu unele lucrari in editie limitata http://www.creaturesinmyhead.com/

    • Glappy spune:

      M-am gândit și la asta, vreau mai întâi să îmi trec blogul pe .ro, iar acolo să îmi fac și un mic magazin online. Am așteptat să promovez mai întâi acest nume, iar acum când lumea a auzit cât de cât de Glappy, cred că e timpul și pentru a scoate ceva profit din acest proiect, nu mult, dar cel puțin pentru materiale. Mulțam 🙂


Lasă un răspuns

