Și lucrarea finală


V-am arătat în „articolul” precedent un clip în care prezentam o etapă prin care trebuie să treci pentru a realiza un personaj sau un mozaic. Acum vă voi pune la dispoziție un al 2-lea clip în care vă arăt alte etape ce trebuie parcurse pentru a ajunge la lucrarea finală.

Din nou calitatea cam lasă de dorit, iar clipul nu e realizat la standarde înalte, dar na, nu poți fi bun la toate :))

PS: muzica este un cover realizat de băieții din trupa 2 Cellos, melodia: The resistance

17 comentarii on “Și lucrarea finală”

  1. Nice spune:

    Mi-a facut placere sa te urmaresc in actiune, destul de migaloasa operatiunea… Iar muzica de pe fundal e perfect aleasa. 🙂

    • Glappy spune:

      Mulțumesc, mereu mă încurajezi prin comentariile lăsate :). Am vrut să fie o melodie ce te ține în suspans, iar clipul l-am făcut în funcție de melodia asta.

  2. Cătălina spune:

    Uau!
    M-am uitat odată singură la clip pe urmă m-am mai uitat odată cu mama la el 😆 şi tot nu mă satur. Din nou spun că habar nu aveam câtă muncă se află în spatele unei asemenea lucrări 😐

    • Glappy spune:

      Wow, nu credeam că va exista cineva căruia să-i placă atât de mult încât să se uite la el mai mult decât o dată. Mulțumesc, mă bucur că îți place 🙂

      • Cătălina spune:

        Sunt fascinată de tehnică 😛

        • Glappy spune:

          E o tehnică foarte frumoasă ce necesită multă migală, dar rezultatul îți dă o satisfacție foarte mare, ce merită orice efort. Eu pot să spun că m-am îndrăgostit de tehnica asta de prima dată când am văzut cum se face :).

  3. addicted spune:

    Cata acuratete, cata grija si ce sosetele, in dungi, my fave! 😆 Ok,oooook, trec la chestii serioase si spun ca oficial ma numar printre cei ce nu se mai satura sa se uite la filmulet! 😐 wow indeed!!!

  4. Nea Costache spune:

    Glappy prietene, m-ai lasat fara grai! Nu calitatea filmuletului conteaza ci ce-a iesit din mintea, apoi din mainile tale! Felicitari, esti unic! O zi faina iti urez!

  5. Jteph spune:

    Ce tare, la începutul video-ului când i-ai lipit buzele cu banda adezivă, arăta de parcă ai vrut să-i cenzurezi ideile pe care urma să le spună :). Mult succes în continuare !

  6. Pato Basil spune:

    n-as avea rabdarea necesara… pentru a face eu insumi asa ceva, desi cred ca mi-ar placea… adica daca ma apuc de un lucru si ma prinde nu-mi mia arde de altceva 🙂

    • Glappy spune:

      Are și efect terapeutic, te liniștește (asta când nu te enervezi că nu poți tăia piatra în forma pe care o vrei pentru că se sfărâmă :)) ). Totuși ai mereu satisfacția că va ieși ceva frumos la sfârșit. Cu fiecare piatră pusă se întregește lucrarea, iar asta te face să lucrezi până o termini. E ca un drog, devii dependent.

  7. Intervenție în spațul public; Fațadă interioară UNArte; București « Glappy spune:

    […] frumoasă își face de cap, am reușit să montez două din personajele mele și anume ăsta și ăsta. Cu ajutorul profesorului meu, Lect. Univ. Dr. Lisandru Neamțu, am ales ca spațiu un perete care […]


Lasă un răspuns

