Interviu pentru Academic Link


Las doar un link, pentru că spun mai multe în acest interviu.

Mulțumesc Biancăi Dobrescu pentru interviu.

7 comentarii on “Interviu pentru Academic Link”

  1. Nice spune:

    Stii, citind interviul tau, nu mi-am dorit altceva decat sa-ti termini intr-o zi, cat mai curand, parcul Glappy (presupun proiectul tau de suflet), iar eu sa pot face cateva fotografii acolo. Dar stai, nu am inteles, parcul va fi amplasat in Targu Mures sau in Bucuresti?
    Ar fi frumos sa devii un fel de Gaudi al Romaniei. Mult succes in tot ceea ce-ti propui. 🙂

  2. Cătălina spune:

    Eu sper catoate proiectele să ţi se îndeplinească şi să ai parte şi de mai multe! 😉


Lasă un răspuns

