Îi voi spune „The bird”


Nu știu cât seamănă a pasăre, dar eu așa îi voi spune, asta îmi inspiră. dacă la celelalte personaje, am așezat piatra după formă pentru a reda volumul, pentru acest personaj am ales să așez altfel piatra, aleatoriu și să redau volumul prin tonurile culorilor.

De această dată este un personaj vesel (ce sper să prevestească venirea primăverii).

14 comentarii on “Îi voi spune „The bird””

  1. Nice spune:

    Adie un vanticel caldut de primavara pe blogul tau, Glappy. 🙂 Imi plac mult personajele vesele, iar acesta a si devenit preferatul meu. Felicitari! 🙂 E tare dragalasa. 😀

    • Glappy spune:

      Mulțumesc Nice. Este al 2-lea personaj vesel, am simțit nevoia de a realiza un astfel de personaj. Am fost destul supărat și frustrat, acum a venit vremea să fiu ceva mai vesel ;)). Cumva personajele transmit starea în care mă aflu în momentul realizării lor 🙂

  2. Elena spune:

    Foarte frumos personajul tau, felicitari

  3. Jteph spune:

    Angry birds – Varianta Glappy :))

  4. cime spune:

    Seamana cu-n pui de gaina ;))

  5. Alin spune:

    Ti-am mai zis ca seamana cu un mar ? 😛

  6. Nice spune:

    Ce tema frumoasa. Like it! 🙂

  7. Nice spune:

    Simpla si de efect. Mi-ar placea si mie o astfel de tema, iti spun sincer.

  8. addicted spune:

    Chiar…. Angry (Glappy) birds. 😆

  9. Pătrățel « Glappy spune:

    […] |Leave a comment » Un nou personaj optimist pentru colecția Glappy. Ca și la personajul acesta, pietricelele sunt așezate aleatoriu, iar volumul este redat prin […]

  10. Personaj – mozaic ceramic « Glappy spune:

    […] adaug un personaj la colecție, un personaj ce se vrea a fi perechea acestui personaj. Mai nou le-am găsit personajelor și o utilitate, pot fi folosite pentru a așeza căni pe ele […]


Lasă un răspuns

