Proiect- remodelare fațadă, Casa de cultură Mihai Eminescu din Târnăveni, jud. Mureș


De 2 zile am început acest proiect și m-am gândit să adaug în fiecare zi, sau cel puțin o dată la câteva zile etape din timpul lucrului. Este vorba despre o lucrare realizată  în tehnica mozaicului pe fațada Casei de cultură din orașul meu natal. Lucrarea va ieși în evidență prin rafinamentul și prețiozitatea culorilor.

Cam așa arată începutul. Sper să avansez cu pași repezi pentru că am o suprafață destul de mare de acoperit, aproximativ 180 mp.

Las și un mic clip în care se poate vedea la o calitate ceva mai bună începutul lucrării, dar și clădirea ca și dimensiune.

6 comentarii on “Proiect- remodelare fațadă, Casa de cultură Mihai Eminescu din Târnăveni, jud. Mureș”

  1. Nice spune:

    In felul asta vom asista si noi la remodelarea fatadei. Ce fain, o idee cu adevarat geniala. 😀 Deja imi imaginez rezultatul final. 🙂 E ceva de lucru, mult spor, Glappy. Si mult succes. 🙂

    • Glappy spune:

      De 3 zile am început și am făcut cam 10 mp :). În 2 luni trebuie să fie gata. Sper să iasă ceva frumos și rafinat. Mulțumesc mult 🙂

  2. Cătălina spune:

    Abia aştept să văd finalul! Sunt sigură că va fi superb! Spor la treabă!

  3. Adelina spune:

    Ai ceva de lucru..nu gluma ! Sper sa reusesti sa termini :))


Lasă un răspuns

