Proiect- Remodelare fațadă; Casa de Cultură din Târnăveni (etape de lucru)


Voi adăuga câteva imagini cu etapele de lucru, inclusiv cu stadiul în care se află în acest moment lucrarea. Mai este mult de lucru, însă stadiul în care se află lucrarea, te face să îți imaginezi cum va arăta lucrarea la final și lasă pe fiecare să interpreteze lucrarea după bunul plac.

Mai multe imagini cu stadiul de lucru găsiți pe blogul:  iulianmoldovan.blogspot.com

4 comentarii on “Proiect- Remodelare fațadă; Casa de Cultură din Târnăveni (etape de lucru)”

  1. Nice spune:

    Imi place ce ai facut pana acum, observ ca au intrat in scena si celebrele tale personaje. 😀 Totul e la superlativ, felicitari pentru munca depusa. Care e atat una de creatie, dar una si fizica.

    • Glappy spune:

      Da, am introdus și personajele :D. Ele nu se văd, dar sunt acolo ;)). Din păcate proiectul nu este chiar cel pe care l-am prezentat, pentru că s-a vrut ceva mult mai simplu, dar iese ceva foarte rafinat și plăcut, foarte decorativ. Mulțumesc mult pentru aprecieri 🙂

  2. Alin spune:

    Imi place stilul, este simplu si arata bine combinat cu arhitectura casei .

    • Glappy spune:

      inițial era alt proiect, însă am simplificat foarte mult formele, iar din diferite motive (lipsa de timp și lipsa materialelor), am realizat această lucrare mai simplă. Am intenționat ca prin rafinamentul culorilor să schimb estetic fațada casei de cultură. Mulțumesc.


Lasă un răspuns

