Articol în revista 21art


Acum câteva zile m-a contactat Iulia Marc (Colorbliss), spunându-mi că va apărea în nr.2 al revistei 21art un articol despre arta stradală și că și-a permis să scrie câteva cuvinte și despre arta mea. Am rămas plăcut surprins și am așteptat cu mare interes articolul. Astăzi a apărut și a scris tare frumos despre mine și vreau să-i mulțumesc pe această cale.

Undeva între paginile 38-41 este articolul. Click pe link-ul de mai jos pentru a ajunge la revistă.

revista 21art

Mulțumesc Iulia 🙂

7 comentarii on “Articol în revista 21art”

  1. Jakky ecs spune:

    Felicitari

  2. Nice spune:

    Frumos articolul, iata, Glappy, ca tot mai multi oameni aud de arta ta. Si raman fermecati, impresionati de persoanjele tale. Inca un motiv de mandrie si de bucurie pentru un artist.

  3. colorbliss spune:

    Eu sunt multumita ca am ocazia sa descopar oameni talentati care sunt sunt dispusi sa investeasca energie in arta lor, pentru a o impartasi cu altii. Ceea ce faci tu nu e deloc putin si mi-ar placea doar ca tot mai multi oameni sa observe asta – iar articolul e modul in care am vrut sa contribui eu la asta.
    Felicitari inca o data, Glappy! Si mult spor iti doresc (si timp frumos, sa te poti ocupa de Casa de Cultura)

    • Glappy spune:

      Toată munca mea nu ar avea sens dacă nu ar exista oameni ca tine, care să aprecieze. Datorită articolului tău a mai apărut unul pe site-ul webcultura. Mulțumesc pentru cuvintele frumoase. 🙂

  4. Pato Basil spune:

    Iulia este un OM deosebit pe care sper sa am ocazia cat de curand sa-l cunosc personal, poate ajung eu cumva la Cluj 😀


Lasă un răspuns

