O surpriză mai mult decât plăcută


Intrând pe blogul meu , am observat mai multe accesări de pe site-ul Webcultura. Dând click pe link, am avut parte de o surpriză și anume de un articol scris despre mine și proiectul Glappy. Mă bucură faptul că după un an și mai bine de jumătate, lumea începe să vorbească despre Glappy, despre mozaicurile mele, iar asta nu poate fi decât un lucru bun. Mulțumesc doamnei Rodica Bălan pentru sprijin.

Articolul scris de doamna Rodica Bălan, îl găsiți dând click AICI.

14 comentarii on “O surpriză mai mult decât plăcută”

  1. Jakky ecs spune:

    Felicitari

  2. Rodica spune:

    Arta E pe cale de disparitie si daca legea n-o protejeaza (inca!), macar s-o incurajam si s-o protejam fiecare, asa cum poate.
    Glappy chiar e un proiect foarte frumos (si util!) si sper sa ai mult, mult succes cu el!

    • Glappy spune:

      Adevărat. Încep să se vadă rezultatele muncii de un an și jumătate, dar am planuri foarte mari de viitor cu acest proiect. Sper să mi se dea încredere, iar ceea ce fac să fie apreciat de cât mai multă lume. Mulțumesc încă o dată 🙂

  3. Nice spune:

    Proiectul tau e din ce in ce mai promovat, iar asta e foarte important. Visurile tale sunt pe cale de a se indeplini, iar arta ta e tot mai apreciata. 🙂 Se pare ca esti pe drumul bun, Glappy. 🙂

    • Glappy spune:

      Da, se pare că există oameni care apreciază ceea ce fac :). Visele mele sunt multe și cu fiecare vis îndeplinit, apar altele mai mari. Mulțumesc mult Nice 🙂

  4. Cătălina spune:

    Congrats 😉

  5. Jteph spune:

    Foarte frumos. Ar trebui să ai cât mai mulţi susţinători pentru că munca ta e simplă şi plăcută.

  6. Aniela Deby spune:

    Glappy eu doar acum am dat de tine..:>:>ce sa fac?:))Ca imi place aici:D

  7. Pato Basil spune:

    si eu ma bucur ceea ce faci tu chiar este foarte frumos si demn de apreciat, daca o sa am vreodata casa pe pamant 😀 si banii necesari o sa avem o colaborare 😀


Lasă un răspuns

