Paviment- mozaic


După ce am terminat mozaicul din baie, unde am realizat o lume acvatică în trei culori, am mai terminat un mozaic realizat pentru un hol, realizat în aceleași trei culori, dar de data aceasta este vorba despre o compoziție geometrică.

 

 

5 comentarii on “Paviment- mozaic”

  1. Nice spune:

    Foarte reusita lucrarea. 🙂 Parca am vazut-o expusa si pe facebook si am dat like instant. 😀

  2. Ana spune:

    WOW, chiar ti-a iesit foarte frumos, imi place la nebunie


Lasă un răspuns

