Autoportret mozaicat… „Neliniște”


Neliniște

Titlu: „Neliniște

Dimensiune: 50 x 70 cm

Tehnică: Mozaic ceramic

Materiale folosite: ceramică, pământ și silicon.


3 comentarii on “Autoportret mozaicat… „Neliniște””

  1. Pato Basil spune:

    cam ciufulit, dar astia sunt artistii :))
    Salutare!
    Sper ca esti bine, nu ne-am mai auzit de mult…

    • Glappy spune:

      Am vrut să transmit o stare și anume disperarea. Era musai ca părul să fie așa :P. Eu sunt bine, puțin cam aglomerat că termin masteratul și am de lucru pentru dizertație. Tu cum mai ești? Mulțam fain Pato pt. vizită 🙂

      • Pato Basil spune:

        sunt in sesiune 😀 nici eu nu sunt prea bine din punctul asta de vedere, dar sunt sanatos …la anul voi sustine si eu licenta 😀

        Succes!


Lasă un comentariu