Am revenit cu un nou sticker


A trecut ceva vreme de când nu am mai scris pe blog, fiind ocupat cu alte treburi, însă am avut timp pentru a mai desena câte ceva.

M-a rugat Pato acum câteva săptămâni, când l-am desenat pe Amzel, să fac un personaj inspirat după blogul lui. Mi-a dat un pont care mi-a fost de mare folos, și a ieșit asta:

Scuze pentru întârziere, dar abia acum mi-am făcut timp pentru a scrie pe blog.

Celelalte stickere ale mele, pot fi văzute aici


15 comentarii on “Am revenit cu un nou sticker”

  1. BunDeCitit.ro spune:

    Am revenit cu un nou sticker « Glappy…

    M-a rugat Pato acum câteva săptămâni, când l-am desenat pe Amzel, să fac un personaj inspirat după blogul lui. Mi-a dat un pont care mi-a fost de mare folos, și a ieșit asta:…

  2. Nea Costache spune:

    Superrrrb, felicitari! N-ai injcerca si ceva pentru Nea Costache? Asa, mai…rustic!
    O zi faina prietene!

  3. Pato Basil spune:

    hehe ms prietene!

  4. Val33ntyn spune:

    Imi place cum ti-a iesit. Si eu cand ma gandesc la cuvantul Pato tot la un ratoi un gascan, ma gandesc.

  5. skykery spune:

    Cand spun pato ma gandesc la un sos mexican , nu la o gaina cu cap de ciocan 🙂
    Ce crezi ca ar iesi daca te-ai gandi la skykery :)) ?

    • Glappy spune:

      Pato mi-a dat un pont, iar eu am ținut cont de el :). Ideea era să fac un personaj inspirat din blogul lui,nu din numele lui. Dacă ar fi să mă gândesc la un personaj inspirat după numele tău, ar fi ceva legat de metal,un robot,un cyborg, însă nu întotdeauna numele coincide cu conținutul.

  6. addicted spune:

    Haha e fain si funny !!! 😆

  7. siko spune:

    glappy se poate daca te-as ruga sa-mi faci si mie unul, cand ai timp bineinteles, ma poti anunta pe mail, sa-ti pot trimitte detaliile.Cum ti-am mai spus, faci o treaba buna!Artatrebuie recunoscuta cat si meritul artistior.

  8. Salba (reluare) | Blogul lui Nea Costache spune:

    […] Dispecer Blogosferă, Flavius Obeada, Gabi si raza ei de soare, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Glappy, Gmxul, Ilarie, Ionuţ Dumitru, Maria Postu, Marius Aldea, MeetTheSun,Mesterul Manole , Victoria […]

  9. Florin spune:

    Foarte mișto a ieșit, îmi place. Felicitări! Ai talent!


Lasă un comentariu