Interviu cu Glappy


După 7 luni de muncă la acest proiect, încep să se vadă primele rezultate.

Acum câteva zile am fost contactat de către Mihaela Ion, din partea revistei Atelierul pentru a acorda un interviu. Fără a mai sta pe gânduri am acceptat, acest interviu fiind o oportunitate pentru mine de a mă face auzit în lumea artelor.

Nu vreau să spun foarte multe, și nici nu am dispoziția necesară pentru a scrie ceva, dar interviul îl puteți găsi AICI.

Mulțumesc încă o dată Mihaelei Ion și revistei Atelierul pentru această șansă.


15 comentarii on “Interviu cu Glappy”

  1. Interviu cu Glappy « Glappy | BunDeCitit.ro spune:

    […] glappy.wordpress.com : După 7 luni de muncă la acest proiect, încep să se vadă primele rezultate. Acum câteva zile am fost contactat de către Mihaela Ion, din partea revistei Atelierul pentru a acorda un interviu. Fără a mai sta pe gânduri am acceptat, acest interviu fiind o oportunitate pentru mine de a mă face auzit în lumea artelor. Nu vreau să spun foarte multe, și nici nu am dispoziția necesară pentru a scrie ceva, dar interviul îl puteți găsi AICI. Mulțumesc încă o dată Mihaelei Ion și revistei Atelierul pentru această șansă. ( in urma cu cateva secunde ) 0 vizualizari  |  via Glappy_Art |  Ingroapa |  |   |  Arta & Cultura | revista atelierul glappy interviu street art Toate […]

  2. cuvintetacute spune:

    felicitari maestrule

  3. Nea Costache spune:

    Un interviu de exceptie Glappy! Felicitari si mult succes in activitatea ta creativa!

  4. principessa spune:

    te felicit din toata inima! spor!

  5. Val33ntyn spune:

    Felicitari. Ma bucur ca cineva din presa iti iapreciaza talentul.

  6. siko spune:

    felicitari si mult succes in continuare

  7. „O viață împreună”, o nouă cronică | Blogul lui Nea Costache spune:

    […] lenes rau al Cellei, Flavius Obeada, Gabi si raza ei de soare, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Glappy, Gmxul, Ilarie, Ionuţ Dumitru, Maminineta,  Maria Postu, Marius Aldea, MeetTheSun, Mesterul […]

  8. principessa spune:

    hmm, ce schimbare! foarte faina.

  9. Glappy spune:

    @Val33ntyn, mulțumesc, se pare că proiectul prinde la public și nu poate decât să mă bucure.
    @siko, mulțumesc pentru susținere
    @principessa, am zis că se potrivește mai bine această temă,mulțumesc :).

  10. Leapşă: Ce faci când eşti nervos/nervoasă? « Rosca Liviu spune:

    […] se duce către: R4dhu,Glappy,Danyzus,Lyvy2a,Kriogen,Neydamn,Pavel Ionuţ,DanielPH,Pato (când vine din […]

  11. Oare cat conteaza siko in online? « [ siko ] talking to myself spune:

    […] Andrei Amza; Arhi; Asaseya; Bagabontul; Crazy Bitch; Cuvinte alese; Denise; Ellena; Evergreen;; Glappy; Groparu; IPO; Iulian; Kupidonciq; Maddy; Maka; Mantzy; Mar Rosu; Mesmeea Cuttita; MIa; Mitzaa […]

  12. Jteph spune:

    Bravo și la cât mai multe. de mult spun că-ți ofer un loc în mica mea listă de blogroll pentru că îmi place munca ta. Uite că a venit ziua :). Succes și pe viitor.

    • Glappy spune:

      Scriu și citesc destul de rar bloguri, am un program destul de încărcat, dacă vei vedea în continuare că sunt cam inactiv pe blog, asta ar fi scuza. Mulțam pentru aprecieri și pentru locul în blogroll, sper să nu te dezamăgesc și să adaug cât de curând câte ceva nou.


Lasă un comentariu